Moja izkušnja s kovinsko britvico

by - 10:01:00

V sodelovanju s spletno zero waste trgovino Poket.si tokrat preizkušam kovinsko britvico. Ker pa je bil čas obdarovanj sva se s Saro iz Poket-a odločili, da nagradiva nekoga izmed vas, ki bo skupaj z mano testiral kovinsko britvico z dvojnim rezilom. Mnenje srečna nagrajenke pa bom prav tako v nadaljevanju delila tudi s tabo, zato beri naprej. Sedaj pa nekaj čisto malega o Sari in njeni zero waste trgovinici Poket.si (več si lahko prebereš tukaj)



"Vizija tega mojega projekta je predstaviti učinkovitosti naravne kozmetike čim večjemu številu ljudi. Hkrati pa ohranjati naravo s tem, da so izdelki pakirani v čim bolj okolju prijazni embalaži.

Vse, kar želim je, da bi naši otroci še vedno imeli čudovito naravo, ki bi jo lahko imeli radi in prejemali njene darove. Tako kot imamo ta luksuz mi.

Ohranimo naravo in s tem našo prihodnost.

Majhni koraki. Velike spremembe."

-Sara, Poket.si


"Eye Candy"

Ne samo, da je pravi eye candy - kupiš jo lahko v Rose Gold ali Metal Grey barvi. Je tudi zelo higienska ter varna (razen, če si tako nerodna oseba kot jaz - moraš biti še posebej previdna *smeh*). 

Manj odpadkov

Z izbiro te britvice prihraniš veliko odpadkov ter tako (po)skrbiš za čistejše okolje. 

Britvica je iz kakovostnega kromiranega jekla. Je zelo enostavna za uporabo, malce pa se vseeno moraš navaditi na samo težo britvice.

Je dolgoobstojna, kar pomeni, da vbistvu samo menjuješ rezila, kar je super, sama menjava pa traja nekaj sekund. 



Sama uporaba je enostavna. Najprej sem imela pomisleke glede same namestitve rezila, vendar je bilo na koncu zelo enostavno. Britvica odlično odstrani dlake, opazila sem tudi manj suhe kože odkar se brijem s kovinsko in ne plastično britvico, zato sem še posebej vesela in jo zelo rada uporabljam.



Vsekakor priporočam. 

V komentarjih mi zaupaj ali so jo že preizkusila in kako se ti zdi. 

Kmalu pa še več o naravnih izdelkih, ki jih lahko kupiš na Poket.si

Do naslednjič, 




You May Also Like

0 comments