BEAUTY: March 2016 Favourites

by - 06:42:00

Marec je res švignil mimo v največji prestavi in že smo se znašli v mesecu aprilu. April naj bi bil dokaj deževen mesec, čeprav me trenutno bolj spominja na poletje, ki ga imam neizmerno rada. V mesecu marcu sem preizkusila kar nekaj čudovitih izdelkov, ki so pristali v moji vsakdanji uporabi pri negi obraza in ličenju, za vse izdelke pa ste že lahko prebrali review oz. oceno, tako, da dejansko ni nič novega, vendar sem se vseeno odločila spisati objavo, da bodo favoriti meseca marca strnjeni na enem mestu.



No, pa začnimo...

1 REVOLUTION MAKE UP NEW-TRALS VS NEUTRALS PALETTE


To je bila definitivno ljubezen na prvi pogled. Čudovita paleta s kar 16 odtenki, shimmer in mat končnega videza. V notranjosti se skriva tudi kvalitetno veliko ogledalo, ki je še kako priročno, če vzmamemo paletko na kakšno potovanje ali izlet. Senčke so čudovitih odtenkov, njihova pigmentiranost je odlična, kot tudi zabrisovanje. Vsekakor MUST-HAVE izdelek. Objavo si lahko ogledaš tukaj: KLIK KLIK
2 TRDI ŠAMPON ZA SUHE IN POŠKODOVANE LASE & BALZAM Z VONJEM MARELICE KOZMETIKE MEZE


V novem letu sem postala prava ljubiteljica naravnih izdelkov, saj sem skozi različna testiranja ugotovila kakšna je dejansko njihova učinkovitost. Ta je vsekakor odlična. Najprej nisem vedela kaj pričakovati, saj sem se s trdim šamponom srečala prvič, nakar sem ugotovila, da sama uporaba šampona ni zahtevna, prav tako pa sem že po prvem pranju opazila učinkovitost samega šampona ter balzama. Moji lasje so bili zelo mehki, gladki ter vidno očiščeni, kar me je zelo presenetilo, saj sem pričakovala slamnat učinek. Zelo všeč mi je tudi, da se šampona porabi zelo malo in ga tako lahko dlje uporabljaš. Balzam je čudovitega mareličnega vonja, sama učinkovitost pa je malo slabša, kot pri kupljenih balzamih, vendar njegov vonj to odtehta. Moji lasje so po uporabi bolj zdravi, mehki in kaj sem še posebej opazila je to, da lasje zdržijo brez pranja en dan več, kot pred samo uporabo šampona ter balzama. Objavo si lahko ogledaš tukaj: KLIK KLIK

3 EGYPTIAN MAGIC CREME


Moram priznati, da je to ena najboljših krem, ki sem jo kdaj uporabila. Sprva sem mislila, da gre samo za dobro oglaševanje, brez kakšnih posebnih učinkov, vendar temu ni tako. Najprej sem bila pozitivno presenečena nad sestavinami, saj krema ne vsebuje nobenih aditivov, konzervansov, parabenov itd... Vsaka sestavina ima svojo delovanje. Njena struktura je podobna vazelinu, ob stiku s kožo pa se začne nekoliko topiti. Najprej sem se tega ustrašila, saj moja koža na mastne kreme odreagira z mozoljčki, vendar jih tu ni bilo. Moja koža je po uporabi mehka, gladka, dobro navlažena in pripravljena za nadaljno nego (zaradi mastnosti jo uporabljam zvečer, tako, da je moja koža do jutra globinsko navlažena). Čudovit izdelek, predvsem pa učinkovit in naraven. Objavo si lahko ogledaš tukaj: KLIK KLIK

4 CATRICE LIQUID CAMOUFLAGE HIGH COVERAGE CONCEALER (010 PORCELLAIN)


Ker imam zelo izrazite temne podočnjake, vseh možnih barv sem iskala dobro prekriven korektor in ga nikakor nisem mogla najti. Nato sem pri soblogerkah zasledila korektor znamke Catrice, ki so ga nenehno hvalile in sem si rekla "to moram preizkusiti". In tudi sem. Že po prvem nanosu sem bila navdušena, saj je njegova prekrivnost več kot odlična (prekrije mozolje, tatuje, podočnjake). Od takrat ga uporabljam vsak dan in moram priznati, da je njegova obstojnost zelo dobra (zdrži več kot 6 ur). Glede na njegovo ceno, kvaliteto, obstojnost in prekrivnost se je definitivno uvrstil na mojo top listo izdelkov. Objavo si lahko ogledaš tukaj: KLIK KLIK

5 CLAY FACE MASK FROM GLINA.SI



Maska iz gline je tisti izdelek, katerega ne boš nehala uporabljati. Vse te kupljene, drage maske z vsemi aditivi so povsem nepotrebne po preizkusu glinene maske za obraz. No, vsaj mene je prepričala do te mere, da kaj drugega skoraj da več ne uporabljam. Sama uporaba maske je zelo enostavna in nič packasta, tudi umivanje le-te gre zelo hitro. Maska se uporablja 1-2 x na teden, saj ima učinek pilinga, to pomeni, da odstrani vse nečistoče oz. odmrle celice. Tudi kožo ne smemo pozabiti razvajati in jo hkrati čistiti, saj se na njej nabirajo razne nečistoče, ki počasi prodirajo v kožo to pa lahko povzroči različne težave, kot so mozolji, akne, prehitro staranje in še in še. Objavo si lahko ogledaš tukaj: KLIK KLIK

Če bi morala izbrati en izdelek, ki me je v mesecu marcu najbolj navdušil bi to bil definitivno korektor znamke Catrice z visoko prekrivnostjo.




Kateri izdelek meseca marca pa je tvoj najljubši? 
Tudi ti uporabljaš kateri izdelek iz trenutne objave? 
Kakšno je tvoje mnenje?

Comment below


xoxo,
Neža










You May Also Like

8 comments

  1. Ta korektor nujno rabim pa ga nikakor ne dobim, je večinoma pobran :/ Slike <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, meni je odličen! Se pa strinjam s tem, da je večinoma totalno izropan, jaz sem ga tudi iskala vsepovsod, na koncu sem ga pa našla v Mariboru v Mullerju. O, hvala xx

      Izbriši
  2. Probala sem samo suhi šampon mi je pa zelo všeč ta paleta. ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Wau, paleta je čudoviiiita! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, res je. Pa še tako cenovno ugodna, da na rit padeš. Se nisem mogla upreti nakupu, xx

      Izbriši
  4. Oo ja, tale concealer od Catrice je res top! Da o trdem Mezejevem šamponu sploooh ne govorim.. TOP TOP TOP :) vidim, da so se na tvoji top listi znašli sami dobri izdelki :) Testerčke kreme Egyptian magic pa mi še ni uspelo preizkusiti ampak mislim, da bo vredu, saj se bere res enkratno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, meni je res en najboljših, kar sem jih kdaj imela v svoji zbirki. Šampon je tudi mene presenetil-pozitivno, saj nisem imela takšnih pričakovanj. Od ene sem že slišala, da ji krema ni odgovarjala, tako, da najbrž kak komu, ampak meni je odlična, se je znašla v moji vsakodnevni beauty rutini. Definitivno javi, ko boš preizkusila dodobra. xx

      Izbriši