Lifestyle: Last minute Mother's Day Gift Guide @ Mladinska knjiga

by - 03:27:00

Vedno bližje in bližje je materinski dan, ki ga praznujemo 25. marca. Praznovanje izvira iz ZDA in je neformalen praznik. Ste vedeli, da je po 1. svetovni vojni bil za praznovanje materinskega dne določen datum 15. maj? Ne? Tudi jaz nisem vedela tega... Pa vendar se prav vsi strinjamo, da je vsak dan, dan mamic, tistih bioloških, kakor tudi tistih, ki so nas samo vzgojile in imele velik vpliv v našem življenju. 

Mame so najbolj srečne, ko jih prijetno presenetimo, zato sem v sodelovanju z Mladinsko knjigo pripravila "last minute" vodič za darilca, za vse tiste, ki ste ostali brez idej ali pa še niste imeli časa za nakupe. 

Mladinska knjiga me je prvič s svojo ponudbo očarala, ko sem jo kot majhna deklica obiskovala skupaj z mamo, ki je bila članica le te. V spomin so se mi vtisnile vse knjige, ki mi jih je mama kupila in s kakšnim veseljem sem jih brala že po poti nazaj domov. In ravno od tukaj izvira ideja o sodelovanju z Mladinsko knjigo. Kakor me je veliko let z njihovimi izdelki razvajala mama, se vloga tokrat obrne; za materinski dan razvajam jaz njo. Upam, da boste skozi vodnik našli kakšno idejo za presenečenje.


Voščilnica "Hvala moji ljubi mami", cena: 5.95 EUR

V Mladinski knjigi v Ljutomeru vlada že pomladni duh; barvite knjige, priročniki za vrtnarjenje, čudovite rožičaste voščilnice in šalčke s kaligrafijo. Vsaka mama je prav posebna mama, in v Mladinski knjigi se najde prav za vsako mamo nekaj. Pa poglejmo...

... za kuharske mame.





Lončeni srček - ročno delo, cena: 10.75 EUR
Lončena posoda - okrogla, ročno delo, cena: 13.66 EUR
Kuharska knjiga Gordon Ramsey, cena: 32.96 EUR
Kuharska knjiga Jamie Oliver, cena: 34.96 EUR
Kuharska knjiga "Naša domača kuhinja", cena: 29.90 EUR

... za mame "vrtičkarke".



Knjiga "Vrtičkanje z Metko in Tino", cena: 24.90 EUR
Knjiga "Vrtnarimo z Jernejo", cena: 24.94 EUR

... za mame zeliščarke. 






Knjiga "zeliščni čaji", cena: 12.95 EUR
Čajnik, cena: 29.90 EUR
... za ustvarjalne mame. 




Knjiga "Pletenje in šivanje", cena: 12.95 €
... za knjigoljubkaste mame. 







Jorge Bucay "Želim si" knjiga, cena: 16.99 EUR
Knjiga "O družini", cena: 9.90 EUR
Knjiga "Petdeset odtenkov svobode", cena: 14,90 EUR

... za sladkosnede mame. 


Knjiga "Lindt čokolada", cena: 12.94 EUR

... za mame "kofetkarke". 


Keramična šalka s potiskom, cena: 12.50 EUR
Kava, različni okusi, cena: 3.95 EUR
... za "busy" mame. 




Knjiga "Mame in biznis z roko v roki", cena: 24.99 EUR
Beležke, cena: od 10 EUR naprej

... za vedno zaskrbjene mame. 









Knjiga "Hvala ti, mama", cena: 8.95 EUR
Knjiga "Kurc gleda", cena: 12.00 EUR
Knjiga "Ti si najboljša mama", cena: 9.90 EUR
Voščilnica, cena: 2.20 EUR
Angelčki Willow Tree - ročno delo, cena: 18.95 EUR

- - - - -

Draga mama, 

hvala ti za vso požrtvovalnost in podporo. 
Za tvojo moč. Za to, da verjameš vame. 

Hvala ti za vse. 





You May Also Like

2 comments

  1. Upam, da mi bo v življenju uspelo biti dobra mama:) zame je 25 marec bolj pomemben dan, kot moj rojstni dan:):):):)

    OdgovoriIzbriši