Beauty: Ste že slišali za glineno deodorantsko ploščico ?

by - 08:31:00

Verjamem, da ste za znamko Glina.si že slišali, kajne? Sama sem že nekajkrat pisala o njihovih odličnih izdelkih in sicer o glineni maski za obraz, ki je moja najljubša med maskami (klik) ter o paketku Clay Ritual (klik), ki je še vedno v moji rutini nege kože. Izdelki Glina.si in Clay Ritual so tisti izdelki na katere definitivno prisegam in priporočam tudi ostalim. 



Zakaj?

Glina.si je ena izmed znamk, ki jo definitivno obožujem, zadnje čase še bolj, saj se počasi "odvajam" od izdelkov, ki so testirani na živalih (ljudje si preveč zatiskamo oči glede teh stvari ali nas niti ne gane, kar je zelo žalostno). Izdelki Gline.si so povsem naravni, glina je sušena na soncu v Komendi, je čistilna in polna mineralov. Vsekakor moraš pokukati na spletno stran Glina.si in preveriti njihovo ponudbo - garantiram, da boš našla nekaj zase.

No tokrat pa vam predstavljam nekaj drugačnega - glineno deodorantsko ploščico, ki je namenjena tako ženskam kot tudi moškim. 


Sama imam že od nekdaj probleme s prekomernim potenjem, zato res skrbno izbiram deodorante in jih malo kdaj menjavam. Trenutno prisegam na Borotalco, ker sem ugotovila, da mi nekako najbolj odgovarja in poskrbi, da neprijetnega vonja ni - ha, še rima se. Sem se pa kljub temu, da prisegam na eno stvar odločila preizkusiti naravno različico, izgubiti nimam nič. Kako se je ploščica obnesla in kakšno je moje mnenje pa si lahko prebereš v nadaljevanju.

Embalaža je okrogla plastična, bele barve z vsemi potrebnimi informacijami, prav tako so na zadnji strani navodila za uporabo. Je precej priročna in ne vzame veliko prostora, prav tako jo lahko skrijemo v vsako toaletko. Cena izdelka je 11,95 €. 

Deodorantska ploščica Clay Ritual - Fresh je trda ploščica, ki vpije neprijeten vonj in kožo odišavi ter osveži na popolnoma naraven način. Pa deluje? Odgovor boš izvedela kmalu! 

Kako jo uporabljamo? 

Ploščico z nekaj potegi vmasiramo na suho in čisto kožo pod pazduhami. Sama uporaba je precej enostavna, kar mi je všeč. 

Zakaj izbrati deodorantsko ploščico Fresh?
  • Nežen deodorant;
  • Ne vsebuje sode bikarbone;
  • Veganski izdelek;
  • Primerna za njo in za njega;
  • Primerna za vse tipe kože;
  • Ročno izdelano;
  • Narejeno v Sloveniji;
  • 100% naravna kozmetika;
  • Vsaka sestavina v izdelku ima svoj namen (klik);
  • Ni testirano na živalih ( in nikoli ne bo)!
Kakšno pa je moje mnenje?

Ploščico sem testirala nekaj tednov, saj sem hotela videti učinek in podati res popolnoma iskreno mnenje. Sama uporaba je zelo enostavna, tudi vonj same ploščice mi je všeč, saj je nežen in naraven. Samo delovanje pa mi ni bilo tako zelo všeč. Ker se zelo potim na moji koži ni bila učinkovita - definitivno bi jo priporočala vsem, ki nimate problemov s potenjem. Zasledila sem madeže na oblačilih, prav tako pa tudi neprijeten vonj. Ne pravim, da izdelek ni učinkovit, ker ni učinkoval na meni. Vsekakor bi ga priporočala vsem tistim, ki iščete kaj naravnega in, ki nimate težav s prekomernim potenjem. 




Prilagam še mnenja drugih uporabnikov:

»Ja jo ze imam in jo redno uporabljam.Najboljsa od vseh deodorantov!!!« - Dragica

»Zahvaljujem se vam za deodorant Fresh II. Ta teden sem ga stestirala z vidika delovanja (zelo, zelo stresen teden) in praktičnosti uporabe. Deloval je 99,5 %, spet. Res vam je uspelo najti formulo za učinkovit naraven deodorant. Čestitam!« Mateja

"Oba deodoranta FRESH sta neverjetno učinkovita in ne kupim več drugih!" - Nina

" Pričela sem uporabljati tudi glinen deodorant FRESH II, s katerim sem zelo zadovoljna." - Irena

" Zadnje čase kar dosti prisegam na naravne deodorante, sploh sedaj ko sem v obdobju nosečnosti in v tem času mi prav nič ne pašejo parfumirani produkti. Prišel je kot naročeni, ko mi je že zmanjkovalo prejšnjega. Uporabljala sem ga 1x dnevno in sicer takoj po tuširanju, po katerem sem ga nanesla še na toplo in svežo kožo." - Anonimen

Na cedilu me ni pustil, saj se po njegovi uporabi nisem prav nič potila." - AngelBeauty


Pa ti? Si že preizkusila kakšen glinen izdelek? Kakšno je tvoje mnenje? Mi mogoče katerega priporočaš?

Ne pozabi obiskati spletne trgovinice Glina.si kjer boš našla ne samo odlično ponudbo ampak tudi super nasvete. 





This product was sent to me by the company itself or its PR.

You May Also Like

4 comments

  1. Glina.si maska je moja najnaj <3 Preizkusila sem tudi šampon, ki pa žal ni bil najboljši =(

    OdgovoriIzbriši
  2. Uuu brez sode je? Zakon, kje jst živim sem bla skos prepričana da ma sodo.
    Glina.si je zakon ;)

    OdgovoriIzbriši