Beauty: February Favorites / Februarski favoriti

by - 00:45:00

Adijo mrzli februarski dnevi, pozdravljen marec. Komaj čakam toplejše dni, več sončka, dolge sprehode v naravo, občudovanje vseh teh čudovitih cvetlic ter kofetkanje in čvekanje na sončku. 

...in hvalabogu nič več pustnih sladic, ker se počasi spreminjam v krof. 


V mesecu februarju sem imela priložnost preizkusiti kar nekaj odličnih izdelkov, katere vam moram predstaviti in mogoče navdušiti še vas. Pa poglejmo kateri izdelki so me navdušili v februarju.




1. CATRICE 24 H MADE TO STAY PUDER

Nov izdelek moje najljubše drogerijske znamke Catrice me je pozitivno presenetil. Že več let mi nekako najbolj odgovarjajo pudri Catrice, saj so odlično prekrivni, ne oksidirajo (na moji koži), so primerni za svetel ten kože in so obstojni. Te lastnosti iščem pri podlagah in zaenkrat prisegam na Catrice. Made to Stay 005 odtenek je mogoče malce pretemen, vendar se lepo zblenda s Camouflage korektorjem in na koncu ne deluje pretemen. Puder ima odlično prekrivnost, zelo lahko se zabriše oz. zblenda, na koži ne pusti težkega občutka. Končni videz je mat, vendar kože ne izsuši, kar mi je še posebej všeč.

2. L'OREAL LIP PAINT TEKOČE ŠMINKE ZA USTNICE*

Še ena od novosti, tokrat znamke L'oreal. Nad L'oreal znamko nikoli nisem bila preveč navdušena, vse dokler nisem v roke dobila novih lip paint šmink in paletk z blushi, ki so naravnost čudovite. Odtenkov je na voljo res veliko; za vsak okus se bo našlo kaj - verjemi. Embalaža je priročna, saj jo lahko nosite prav v vsaki torbici. Šminke so odlično mazljive, izbirate lahko med mat ali glossy končnim videzom. Šminko nanesemo z aplikatorjem, ki nam zagotavlja dober nanos šminke. Kar me je še posebej navdušilo/presenetilo je to, da so zelo pigmentirane, katera lastnost me večkrat razočara, vendar tukaj ni bilo tako. Vsekakor priporočam tistim, ki si na ustnicah ne želijo nekaj težkega z mat učinkom, vendar svoje ustnice hočejo poudariti in poskrbeti, da ne bodo izsušene. 

3. L'OREAL INFLALLIBLE BLUSH SCULPT TRIO*

Obožujem rdeča lička, saj na obraz pričarajo zdrav videz kože in poudarijo celoten videz make up-a. Pri meni brez rdečih ličk ne gre! V testiranje sem prejela čudovit trio rdečil za lička in že na prvi pogled mi je postal všeč. Embalaža deluje kakovostna, skozenj je videti tri odtenke rdečil v temno roza, svetlo roza in peachy odtenku. S trio paletko lahko ustvariš res nežen, naraven videz na obrazu. Vsako rdečilo lahko uporabiš posebej ali pa vse tri hkrati za ombre videz - ni tako dramatičen, sama rada posežem kar po vseh treh in jih lepo zabrišem. 

4. CATRICE LIQUID LUMINIZER STROBING PEN 010

Obožujem osvetljevalce in ko sem zagledala tale svinčnik na Catrice polički sem vedela, da ga moram imeti. Na hitro sem ga testirala na roki in je izgledal čudovito. Strobing svinčnik je namenjen za osvetljevanje tistih predelov (nad ustnico, konica nosu, nad ličnico, pod obrvi), ki jih želite poudariti in na obraz pričarati čudovit sijaj, zdrave kože. Za suho kožo ga ne bi priporočala, saj hitro izgleda cakey - sama ga uporabim včasih pred nanosom pudra in za osvetljevanje na koncu. Ima takšen res čudovit sijaj - WAW. 

Si tudi ti ta mesec odkrila kakšen izdelek, ki bi ga vsekakor priporočala drugim ? 
Zapiši v komentar




*This product was sent to me by the company itself or its PR.

You May Also Like

6 comments

  1. Evo pa sem jih dočakala. Super izbor ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa si jih le dočakala, ja ♡ Jih ni toliko, je pa jih kar nekaj.

      Hvala za komentar

      xx

      Izbriši
  2. Imam občutek, da je ta nov Catrice puder temnejši. Škoda, ker so meni tudi Catrice pudri všeč, ampak bi morali imeti vsaj še en svetlejši odtenek kot ga po navadi imajo. :)

    Catrice osvetljevlec 010 je tisti roza ne? Meni je bil zlat všeč v trgovini, ampak bi moral biti malo svetlejši, da bi mi pristajal.

    Imaš že čisto spomladansko obarvane favorite :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Petra, se popolnoma strinjam. Meni je mogoče za pikico pretemen, bi tudi kupila svetlejšega, če bi ga imeli. To bi bilo res perfektno!

      Tale roza je 010 in je kar precej svetel, dejansko mi je ful všeč, čeprav preveč ne maram osvetljevalcev v "tekoči" obliki; sem bolj old skul haha, navajena na tiste v kamnu.

      Pri meni je res že nekaj časa pomlad haha.

      Hvala za komentar

      xx

      Izbriši
  3. Puder od Catrice me res mika.. skoraj sigurno ga kupim ko mi zmanjka ali pa že prej, če bom preveč firbec haha. :)
    Rdečila od L'oreala izgledajo lušna :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz sem se naveličala vedno istega pudra in sem se odločila, da za razliko kupim tega. In mi ni žal, sicer bi lahko bil malce bolj svetel, ampak sem vseeno zelo zadovoljna, ker je res odlično prekriven in ne pusti tistega težkega občutka na koži in je res zelo obstojen.

      Rdečila za lička so perfektna, res super izbor odtenkov in tudi končni finiš mi je všeč.

      Hvala za komentar

      xx

      Izbriši