Lifestyle: Favourite People to Follow on Instagram / Instagram profili, ki jih enostavno moraš spremljati

by - 05:46:00

Tokrat sem se odločila za malo bolj drugačno objavo in sicer o Instagram srčkih, ki jih definitivno moraš spremljati. Sama imam ogromno ljudi, katerih Instagram profil z veseljem prečekiram, obiščem in si napasem oči. Seznam sem mogla skrčiti, saj je bil enostavno predolg, zato tisti, ki vas mogoče ni na seznamu - no worries, tudi vaše profile z veseljem obiščem. 

Zakaj sem izbrala profile na seznamu? Zato, ker mi je všeč vsebina, nekateri so fotografi in ker naravnost obožujem fotografijo in vse kar je povezano z njo, jih definitivno spremljam, iščem motivacijo in inspiracijo; nekateri so blogerji in ker sem tudi sama v blogerskem svetu podpiram res vse, hkrati pa me različni stili, nekaj drugačnega vedno navdušijo, me motivirajo.

Če si navdušenka nad fotografiranjem, modo, blogerstvom in odličnimi vsebinami na blogu ti bodo naslednji profili prišli še kako prav in menim, da jih moraš vsekakor spremljati za dnevno dozo pozitive.

1. DAISY GREEN


Daisy Green sem odkrila čisto po naključju med brskanjem po Instagramu. Njen profil z roza temo me je takoj očaral in že v naslednji sekundi sem pritisnila gumb Follow. Njen blog je poln čudovitih fotografij, spremljajo jih pa tudi odlične vsebine o modi, kozmetiki, notranjem dizajnu, hrani, itd. Pravi roza bombonček! 

Instagram: KLIK

2. ALJA BITENC


Aljo spremljam že kar nekaj časa in je ena izmed mojih najljubših blogerk na Slovenski sceni. Aljin profil je poln zanimivih, barvitih fotografij. Ker sem sama velika oboževalka mode jo seveda moram spremljati, saj je na njenem blogu res veliko vsebin o modi, kjer lahko črpaš inspiracijo za naslednji nakup ali outfit. Prav tako pa se poleg mode na njenem blogu najdejo tudi objave o kozmetiki, lifestyle objave, potovanja in še in še. 

Instagram: KLIK

3. SINE METU BLOG

Poleg tega, da sem velik fan kozmetike in fotografije obožujem tudi vsebine, ki so malce drugačne od drugih. Na Sine Metu blogu najdeš odlične vsebine, ob katerih lahko srkaš vročo čokolado in paseš oči na res odličnih fotografijah. Sine Metu je blog, ki je namenjen prav za vse navdušence skejtanja, mode, potovanj, kratkih potepov po neznanih kotičkih ter nasvetih za različna področja. 

Instagram: KLIK

4. SARA VIDMAJER

Sare se spomnim še iz srednješolskih let in potepanja po Mariboru. Če se prav spomnim je obiskovala oblikovalno šolo v Mariboru. Nekaj časa nazaj sem odkrila njen Instagram profil in ne morem verjeti kako čudovite fotografije krasijo njen Ig. Obožujem pokrajinsko, portretno ali tudi čisto random fotografijo. Vsekakor je to profil, ki ga večkrat obiščem in ga priporočam tudi drugim navdušencem fotografije. 

Instagram: KLIK

5. DAINTE SHOP

Špela je tako enkratna oseba, polna pozitive in res je en takšen mali oranžen sonček. Že od kar sem začela malo bolj spremljati Slovenske bloge, sem se prvo zapičila v njen blog in ga še danes obožujem. Od drugih jo loči ena posebnost in sicer, da ima res zanimive, humoristične zapise, kar mi je zelo všeč in jo kot blogerko zelo spoštujem, saj je precej direktna in ima odličen smisel za humor. 

Instagram: KLIK

6. MASHANATOR

Če si ljubiteljica fotografije, arhitekture različnih mest, čudovitih kotičkov v naravi, potem si moraš pogledati profil Mashanator. Potepanje po njenem Ig profilu mi daje občutek kot da potujem. Vsaka slika je nekaj drugačnega, čudovitega, magičnega. 

Instagram: KLIK

7. BONITA LAVI


Bonita Lavi profil spremljam že kar nekaj časa in je en najlepših profilov. Bonita je mamica, blogerka, kmalu bo postala tudi stilistka. Na njenem profilu in blogu ne manjka objav o kozmetiki, modi, zdravi prehrani, lifestyle objav in modi za malčke. 

Instagram: KLIK

8. IVONA PAVIC


Ivona je mlada ustvarjalka bloga Sunshine Cafe Blog. Njen blog in profil sem odrila le nekaj mesecev nazaj in ga naravnost obožujem. Sunshine Cafe Blog je poln odličnih receptov za sladkosnede, ocen izdelkov za beauty navdušenke ter fotografij z izletov za vse, ki obožujete potovanja. 

Instagram: KLIK

9. KVINA HUTTERER

Kvinin profil me spomni na čudovite potepe po mestu, lovljenje sončnih žarkov in toplih napitkov, s cigareto v roki in rdečim odtisom ustnic. Ne vem - vibe pač! Obožujem njen profil kakor tudi vsebine na blogu. Kvina ima veliko objav ocen kozmetike, ki je jaz osebno še nisem preizkusila, zato je dobro prebrati in se pozanimati tudi o čem novem, neznanem. 

Instagram: KLIK

10. NINA STANIC

Nina je oseba, ki še je v živo sicer nisem spoznala imam pa občutek, kot , da jo poznam že od nekdaj. Vam je kaj znan ta občutek? Obožujem njeno preprostost, kar je ena izmed njenih mnogih pozitivnih lastnosti. Obožujem njene fotografije in prebiranje zanimivh vsebin na blogu.

Instagram: KLIK


Tako pa smo pri koncu današnje objave o Instagram profilih, ki jih enostavno moraš spremljati. Instagram je res poln motivacije in inspiracije, razičnih stilov, umetnosti, izražanja samega sebe - vsekakor zmagovalec med družbenimi omrežji. Kaj pa ti misliš? 

Zapiši v komentar





You May Also Like

7 comments

  1. Ooooh, waw, kok prijetno presenečenje! Tudi js tebe in tvoj blog spremljam z velikim veseljem!☺️ Neskončno hvala!!! ☀️💛💛💛

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Wohoo, me veseli, da sem te presenetila! Najlepša ti hvala Ivona! Se mi zdi, da je vedno dobro podpirati drug drugega in res zelo rada prebiram tvoje objave.

      Hvala za komentar,

      xx

      Izbriši
  2. Ojoj, hvala ti! <3 ful lepo. Te tvoje objave o drugih stvareh so mi zelo všeč. Dajo malo več vpogleda v osebo in stvari, ki te zanimajo, so ti všeč, etc. Manjka tega! ☺

    Že iščem Daisy Green. Po tvojem kolažu sodeč ima res luštne slike.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ni problema Kvina. Tako kot se že zgoraj dejala Ivoni rada podpiram ostale blogerke in ustvarjalce in me je res v veselje delit še to z drugimi.

      Hvala za ta feedback - me veseli, da so ti malo drugačne objave všeč. Se popolnoma strinjam s tabo, da tega nekoliko manjka v blogerskem svetu.

      Jaz sem zajubljena v pofil od Daisy. Res je tako Diasy haha.

      Hvala za komentar,

      xx

      Izbriši
  3. Vau hvala, me veseli da rada spremljaš blog <3 Spremljam tudi jaz tebe ves čas ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ni problema Alja. Naravnost obožujem tvoje outfite in si res ena velika inspiracija.

      Hvala za komentar,

      xx

      Izbriši
  4. Vsaki dan odkrivam nove ig profile, ki me enostavno tako močno presenetijo s svojo inovativnostjo, da ostanem cist ravnodušna. Hvala ti, da si delila nekaj poznanih ali nepoznanih profilov, ki bom jim v nadaljnje še sledila. BS.

    OdgovoriIzbriši