Review: Collistar Nero Sublime Black Precious Cream & Mini Giveaway

by - 07:04:00

Tokrat sem se odločila spisati mini objavo, saj sem zadnjič imela kanček sreče in sem bila izžrebana za prejem testerčka kreme iz nove linije Nero Sublime, znamke Collistar. Veliko vas je pokazalo zanimanje za linijo, zato sem se odločila, da stestiram testerček in vam predstavim rezultate. 

Linijo Nero Sublime sestavljata dva izdelka in sicer: 

Sublime Black Precious Creme - Razstrupljevalna krema za več sijaja ter zdrav videz polti (obraza in vratu)
Sublime Black Precious Serum - Prav tako razstrupljevalni serum, za več sijaja in zdravega videza polti


Linija vsebuje zelo učinkovite, specifične aktivne sestavine, ki delujejo na koži kot eliksirji in sicer: izvleček črne orhideje, ki kožo vlaži in ščiti, izvorne celice bele gardenije, ki kožo obnavljajo, jo utrjujejo ter hidroliziran črni biser, ki kožo osvetljuje in jo poživi. 



Že, ko sem izvedela, da prihaja nova linija, ki je nežno črne barve, sem bila takoj navdušena. Še bolj pa, ko sem izvedela, da dobim v preizkus testerček in, da bom rezultat lahko delila z vami. No, pa poglejmo kaj pravi Collistar o Nero Sublime Black Precious kremi.

Sublime Black Precious Cream 
Osvetli, popravi, z učinkom razstrupljanja

Collistar pravi: 
"Še en "eliksir modrosti", tokrat z bogatejšo, vendar enako nevidno teksturo, svetlo črne barve, ki se povsem stopi s kožo. Formula vsebuje ekskluziven kompleks aktivnih sestavin, ki kožo regenerirajo, jo popravijo in razstrupljajo. Učinki se z redno uporabo le izboljšujejo in krepijo: vidno izboljšani kožni ten, manj povešanja in raztezanja kože na obrazu in vratu ter manj gub ter ostalih znakov staranja."

Uporaba

Vse leto, zjutraj ali zvečer ter primerna je za vse tipe kože in starosti.

Mnenje:

Testerček je naravnost čudovit s prelepim dizajnom rož, že na prvi pogled me je pritegnila črna embalaža, ker naravnost obožujem črno barvo. Komaj sem čakala, da jo preizkusim in here we go, tukaj so moji prvi vtisi. Krema je nežne črne barve, ki izgine, čez nekaj sekund ko jo mažemo po kožo. Je zelo prijetnega cvetličnega vonja, ki ga duhaš še kar nekaj časa po uporabi kreme. Po uporabi je koža nekoliko mastna, vendar postane precej mehka in gladka, ko se krema vpije v kožo. Občutek je res sijajen, saj je gladka kot dojenčkova ritka, prav tako pa ima zdrav sijaj.V testerčku mi je ostalo še nekaj kreme, ki bom jo uporabila še nocoj, zaenkrat pa vam lahko zaupam samo prve vtise in moram priznati, da sem zelo zadovoljna s kožo že po prvi uporabi kreme. 

Za konec pa vam prilagam še predstavitveni video linije Nero Sublime: 




!PRESENEČENJE!

Ker me tako pridno spremljate pa sem za vas pripravila tudi mini nagradno igro, kjer boste z malo sreče lahko prejele testerčke za svetovno znano kremo in sicer kremo Egyptian Magic, ki jo uporabljajo tudi zvezdnice. Glede učinkov kreme sem slišala samo pozitivne odzive, zato sem se odločila, da bi tudi vam dala priložnost, da jo preizkusite. In to še ni vse! Nagrajenki bosta, kar 2!

Za sodelovanje obiščite mojo Facebook stran: Rose Touch Make Up

P.s. Nagradna igra bo objavljena kmalu.


xoxo,
Neža








You May Also Like

0 comments