Review: Catrice Quick Dry & High Shine Top Coat

by - 08:44:00

Današnja objava bo za vse lakoholičarke. Vemo, da sušenje laka zna biti prava nadloga, še posebej, če se nam mudi v šolo, službo ali na zmenek in nimamo veliko časa. Velikokrat se mi je zgodilo, da sem precej prehitro prijela za kakšno stvar in glej ga zlomka-pokvarjena manikira. Se je to zgodilo tudi vam? No, potem bo današnja objava pravšnja, saj bom govorila o laku znamke Catrice za hitro sušenje in čudovit sijaj.



Z Catrice izdelki sem bila do zdaj vedno zadovoljna, zato me ne preseneča, da sem spet odkrila še en njihov odličen izdelek. Catrice lakov še sicer nisem nikoli preizkušala, tako, da je to moja prva uporaba le-tega. Ker spadam v skupino"lakiraj nohte tik preden greš" sem seveda iskala lak, ki se hitro posuši in je kvaliteten.

Embalaža je steklena z belim pokrovčkom, nič kaj posebnega, minimalistična, vseeno pa mi je všeč njen izgled.


Uporablja se lahko kot podlak ali nadlak. Uporaba je res enostavna, aplikator je odličen in z lahkoto polakiraš noht. Tudi formula me je zelo presenetila, saj na nohtu ustvari res bleščečo podlago, noht kar zasije. Čas sušenja je zelo kratek, kakšne 2-3 minute. 


Ocena/Mnenje:

Z lakom sem zelo zadovoljna, saj na nohtih ustvari čudovit sloj, ki se blešči, hkrati pa se tudi hitro posuši in nimam nobenih skrbi, da bi si uničila manikiro. Moram priznati, da je ta lak do zdaj eden najboljših nadlakov, ki sem jih uporabljala. Poveča se tudi obstojnost manikire, kar mi je zelo všeč, saj tako ne rabim svojih nohtov urejati vsak drugi dan.

Ocena(1-10): 10


Še nekaj uporabnih nasvetov za hitro sušenje laka:


1. Nohte namoči v mrzlo vodo
V skodelico naliješ mrzlo vodo, po želji lahko dodaš tudi kocke ledu (če jih imaš), nato nohte namočiš v vodo, ki bo poskrbela, da se lak hitreje posuši. P.s. Če nimaš toliko časa, roke pomoli v tekočo vodo iz pipe, prav tako naj bo mrzla, roke držiš navzdol, prav tako nekaj sekund. Nato previdno obrišeš z brisačo.

      2. Kapljice za hitro sušenje laka

V trgovinah kot sta Muller in Dm poišči kapljice za hitro sušenje laka. Poceni in zelo priročno, če si "busy girl". Kapljice po manikiri pokapljaš po nohtih, počakaš nekaj sekund in že so suhi.

      3. Uporabi sušilnik za lase

Če se ti mudi lahko za nekaj minut prižgeš sušilnik za lase in pihaš po nohtih. Zrak bo poskrbel za hitrejše sušenje.

Pa ti? Si že preizkusila kakšen lak od znamke Catrice?
Kako si nasploh zadovoljna z znamko? 
Jaz sem namreč zelo.

Comment below


xoxo,
Neža







You May Also Like

0 comments