Review: Revolution Make Up Cover&Conceal Palette Light

by - 08:05:00

Živjo lepotičke!

Te dni sem imela preveč dela, da bi napisala kakšno novo objavo, zato sem se odločila, da danes napišem, kar 3! Ja, prav si prebrala! Ker sem v ponedeljek končno dobila v poštni predal paketek od @ličila.si, sem se odločila, da prav za vsak izdelek posebej napišem review in podam oceno. 
Naročila sem paletko Cover&Conceal Light od znamke Revolution, Eyeliner znamke Forever Make Up in umetne trepalnice znamke Eyelure. 

Revolution Make Up Cover&Conceal Palette Light Limited Edition

Za Cover & Conceal paletko sem se odločila iz radovednosti, da preizkusim nekaj novega, saj sem  do sedaj bila lastnica Revolution Make Up Protection Palette in sem bila zelo zadovoljna. Nasploh sem mnenja, da ima Revolution Make Up izjemne izdelke, zato vedno naročim kaj novega, seveda dokler mi denarnica ne javi, da je prazna (haha, takšne smo punce). Ker imam zaradi astme zelo močne podočnjake, se jih vedno trudim maksimalno zakriti, saj so res grozni in zelo vidni.


Na izgled je paletka zelo vpadljiva z zlato svetlečim napisom na mat embalaži. Komaj sem čakala, da jo odprem in preizkusim.


Tako paletka izgleda brez zunanje embalaže. Enkratno!


Paleta vsebuje 8 korektorjev, ki so zelo pigmentirani in lepo prekrijejo nepravilnosti na koži. Odlična je tudi za contouring obraza.


Ko sem korektorje nanesla na kožo sem bila zelo presenečena, saj sta samo prva dva bila zelo zelo svetla, vsi drugi so bili precej oranžnega videza na koži. Ker je ta paleta Light Limited Edition sem pričakovala malenkost bolj svetle odtenke, vendar korektorje vedno rabim, tako, da, če jih ne bom uporabljala na sebi, bom jih na svojih strankah. Pri izbiri odtenkov za mojo kožo imam vedno težave, saj rabim res zelo svetle odtenke, da se prilegajo tenu moje kože.


Korektorji so kremne strukture in so zelo lahko mazljivi. Vsekakor še moram preizkusiti contouring obraza.



Paletko bom vsekakor uporabljala, definitivno moram narediti še en contouring obraza in vam ga pokazati. Priporočam jo puncam, ki imajo svetlo polt, vendar ne tistim, ki imajo porcelanasto polt. Korektorji odlično prekrijejo nepravilnosti na obrazu, uporabimo jih laho tudi za contouring obraza saj so korektorji lepo mazljivi.


Cena izdelka:9,99 €


Ocena(1-10):8



Jo že imaš v svoji zbirki?

xoxo,
Rose Touch








You May Also Like

0 comments