Essence Merry Berry Kolekcija

by - 03:52:00

Ho ho ho!

December je potrkal na vrata, z njim pa tudi zima ter praznično vzdušje. Essence kozmetika je poskrbela za pravo praznično poslastico za beauty navdušenke z novo kolekcijo Merry Berry. Kolekcijo sestavljajo osvetljevalec, laki za nohte različnih odtenkov in bleščic, senčke za veke, šminke, zlati prah ter dišava za lase. 
Zagotovo je to ena izmed najlepših kolekcij, ne le zaradi romantično-prazničnih odtenkov, ampak tudi zaradi prelepih embalaž, ki kolekciji dajejo piko na i.



Kolekcija je omejena in jo že najdemo na poličkah, tako, da punce, pohitite, da ne zamudite! 
Namig: Fantje, vam pa svetujem, da je ta kolekcija več kot odlično božično darilo za vse beauty navdušenke ;).

Prav vsi izdelki iz te kolekcije so pritegnili mojo pozornost, vendar sem se na koncu odločila za 3 izdelke in sicer:

Puder za osvetljevanje 01 I love my golden pumps

Lahka, predvsem pudrasta tekstura osvetljevalca, ima tudi praznični zvezdni relief.


 Koži nudi lahek zlat sijaj. Za bolj močen sijaj, treba osvetljevalec večkrat nanesti.



Cena:3,59 €

Šminka Merry Berry v odtenku 01 Let's the berry-tales begin

Ker sem nora na temnejše odtenke, sploh nisem razmišljala za nakup te šminke, takoj je pristala v moji košarici. 
Embalaža je presizna, luksuznega videza zlate in vijolične barve. Ker so mi Essence šminke premalo pigmentirane, sem bila s tem odtenkom in pigmentiranostjo precej bolj zadovoljna. Moram priznati, da je šminka, kar obstojna, čez čas malo zbledi, nujna pa je uporaba fiksatorja, da je obstojnost šminke večja.


Je temno vijolične barve, polnoprekrivna s kremnim sijajem.


Cena:2,49 €

Lak za nohte v odtenku 01 The masked ball

Je zelo temno vijoličen odtenek, pod določeno svetlobo izgleda celo bolj črne barve, malo mi je žal, da nisem izbrala malo svetlješega odtenka, vendar je odličen, če dodamo lak z bleščicami. Nanaša se enostavno, kot vsi Essence laki. Že prvi sloj nanosa je zelo prekriven, kar je odlično. Embalaža je zelo "cute", z zlatim pokrovčkom okrogle oblike.



Cena: 1,49 €

V celoti sem zelo pozitivno presenečena nad swatchi teh izdelkov. Zelo me mika, da bi preizkusila še druge izdelke iz te kolekcije. Dajejo tisti pridih praznikov, izdelki so zelo lepih barv, oblik ter tudi odtenkov. Več kot odlični za prihajajoče praznike. Kolekcijo Merry Berry vsekakor priporočam.
Kaj pa ve, imate že kakšen izdelek iz kolekcije Merry Berry? Kakšno je vaše mnenje?

xoxo,
Rose Touch



You May Also Like

2 comments

  1. Amazing post dear! You have a wonderful blog:)

    www.bloglovin.com/blog/3880191

    OdgovoriIzbriši