DYI Honey & Sugar Lip Scrub

by - 15:34:00

Hello!

Nisem navdušenka zime, zato se zadnje čase zaradi mrazu večinoma zadržujem pod toplo odejo, s čajem v roki, seveda. Posledica tega pa je nešteto novih idej za praznična darilca, kar sploh ni tako hudo navsezadnje, saj se z DYI izdelki privarčuje ogromno denarja, kvaliteta končnih izdelkov pa je enaka kupljenim, če smo ustvarjalni tip človeka in nas to res veseli.

Sem zvesta obiskovalka spletne strani Pinterest, saj so tam zbrane zelo priročne in super ideje. V primeru, da je ne poznate, jo morate čimprej počekirat: www.pinterest.com

Ker zima ni najbolj prijazna do naših ustnic, ki so zelo občutljive na mraz, sem se odločila, da pripravim in testiram DIY Honey&Sugar Lip Scrub. 
Priprava je enostavna in hitra, rezultati pa so več kot odlični , zato sem se odločila, da recept delim tudi z vami. 




Lip scrub je pripravljen v nekaj minutah, večinoma imamo te sestavine že doma, je naraven in zelo učinkovit. Ustnice so po pilingu mehke, sijoče in polne. Najprej sem imela pomisleke glede učinkovanja tega pilinga za ustnice, vendar je na koncu presegel moja pričakovanja.

Lip Scrub lahko podarimo tudi kot praznično darilo, prijateljici, znancem, saj je primeren prav za vse, ne glede na spol ali priložnost. Jaz sem svoj scrub shranila kar v navadno stekleno posodico, v primeru, da bi ga komu podarili pa lahko dodamo še posebne okraske, kot so blešice, napisi/opis, posodice različnih oblik in barv itd.




Nasmehnite se zimi s polnimi, mehkimi in sijočimi ustnicami ♡


P.s. Če se boste odločili tudi vi preizkusiti Lip Scrub, rezultate delite z nami!



Lep pozdrav,
xoxo
Rose Touch

You May Also Like

0 comments