Beauty: High Beauty by Essence Cosmetics

by - 11:57:00






Essence osvaja svet s svojimi trend kolekcijami, tokrat sem pa testirala njihovo High Beauty kolekcijo, ki pomeni predvsem čiste izdeke s kakovostnim konopljinim oljem. Vsi izdelki so bili razviti v skladu z Essence "čistim lepotnim standardom", kar pomeni, da ne vsebujejo samo kakovostnega olja, ampak so tudi brez snovi, ki se nam zdijo vprašljive kot so na primer: parabeni, silikoni, mikroplastični delci ter dišave. 

Trend kolekcijo sem sicer že predstavila na Insta Story-jih, tako, da tisti, ki me spremljate ste že slišali nekaj o tej kolekciji, kljub temu pa sem se odločila še za objavo. 

Konopljine izdelke sem že imela v svoji beauty rutini tako, da vem kako zelo učinkoviti so lahko ter kako dobro vplivajo na našo kožo, tako, da sem se jih zelo veselila testirati. 

Najprej si razložimo osnovne izraze. Kanabidiol je fitokanabinoid, ki izkazuje biološke učinke in sicer deluje proti anksioznosti in slabosti, izkazuje pa tudi protitumorne učinke. Kanabidiol ne izkazuje psihoaktivnih učinkov. Na kožo izkazuje mnoge pozitivne učinke kot so sposobnost zaviranja nastanka sebuma ter protivnetno delovanje, saj zavira imunske odgovore za vnetje.

V test sem prejela vlažilno podlago za obraz, matirno meglico za utrjevanje ličil, negovalni balzam za ustnice, utrditveni kompaktni puder ter posvetlitveni korektor za pod očmi. 

Vsi izdelki so cruelty free in veganski. 

Sama embalaža mi je všeč, ker je pastelno barvita, všeč mi je sam dizajn. Embalaža je priročna, majhna, super za potovanja ali za "v torbico". Malce me je zmotil sam aplikator pri balzamu za ustnice, ki je kot nekakšna krema, zato mi je bilo sprva malce čuden nanos, vendar se hitro navadiš. 

Vonj izdelkov me je najbolj razočaral. Pričakovala sem nežen vonj, a ta je precej "plastičen". 

  • Korektor sem prejela v odtenku 02 peach beige in mi je na žalost malce pretemen, a kljub temu deluje odlično za moje temne podočnjake in kapilare. 
  • Utrditveni puder je definitivno pravi "eye candy" v kolekciji, odtis lista marihuane doda tisto piko na i k izgledu, malo manj pa pride prav pri samem nanosu, ki je nekoliko težek, puder prav tako pusti malce zelenkast videz, ki se sicer prilagaja vsem tonom kože, vendar ni moj najljubši. 
  • Primer za obraz ima res plastičen vonj, kljub temu pa naredi kožo mehko in pripravljeno za nanos ličil. Plastičen vonj pa najbrž povzroči izvleček zelenega čaja, ki me meni nikakor ne sede. 
  • Balzam za ustnice je super priročen, saj je majhen in ga spraviš prav v vsak žep. Ustnice naredi mehke k čemu mu pripomore vitamin B in bogata mešanica rastlinskih olj ter sestavin kot so ricinusovo, sončnično in oljčno olje. Super negovalen!
Trend kolekcija "High Beauty" mi je všeč, sicer bi z veseljem preizkusila tudi maskaro (Essence maskara je bila ena mojih prvih), ampak je na žalost nisem nikjer dobila, nasploh pa me kolekcija ni navdušila. Definitivno ima nekaj dobrih izdelkov, me veseli, da sem jo imela priložnost testirati. 

Si jo preizkusila? Kateri izdelek je tvoj najljubši iz kolekcije? 

Se beremo naslednjič, 





You May Also Like

0 comments