Beauty: Essence Witch Side Palette

by - 06:19:00



Ker se približuje noč čarovnic, sem se odločila, da z vami delim tole "witchy" paletko Essence  Witch Side iz kolekcije pomlad/poletje 2020. Sama paletka me je takoj očarala, ne samo zaradi njene zunanjosti, ampak tudi samih senčk, ki so na prvi pogled izgledale čudovito. 

V paletki se skriva 15 čudovitih senčk, ki so mat in šimraste. Sama sem navajena bolj majhnih Essence paletk, zato sem bila presenečena, ko sem odprla paketek in zagledala kako je dejansko velika. 

Priznam, da sem bila sprva zelo navdušena, ko pa sem začela paleto preizkušati pa nekako enostavno nisem ustvarila enega look-a s katerim bi bila zadovoljna. Mat senčke se nekako slabše zabrisujejo, to mi je najprej delalo težave pri samem nanašanju. Tudi s šimrastimi senčkami sem imela nekaj problemov, saj nikakor nisem dobila želenega rezultata - sprobala sem več različnih tehnik in najboljša se mi zdi še vedno ta, da najprej začneš s samim lookom na očeh in še le nato naneseš puder - senčke imajo kar precej fall outa. 



Da so šimraste senčke bolj vidne je najboljše, da svojo kožo nekoliko navlažiš s kakšno kremo, naneseš primer in začneš z nanašanjem. Tako se lažje zabrišejo in mat senčke in šimraste. Še vedno je šimraste najboljše nanesti kar s prstom. 

Ni sicer moja najljubša paleta, so pa mi všeč sami odtenki ter šimraste senčke, ki so čudovite. S paletko se da ustvariti tako dnevni, nežen videz, kot tudi bolj drznega, temnejšega. Bleščičke so pa samo pika na.


Prav tako pa sem testirala dva čopiča iz kolekcije "It's Brush Hour" in sicer en je za zabrisovanje senčk, drugi pa za puder v prahu. Oba imata zelo mehke ščetine, kompaktna in super za uporabo. 



Se beremo naslednjič, 






You May Also Like

0 comments