BEAUTY: Review of Freedom Make Up Strobe Cream

by - 06:25:00

Strobing je tehnika ličenja, ki je zadnje čase pravi lepotni trend. Ampak kaj v resnici sploh je strobing? Strobing je osvetljevanje obraza, katerega končni izgled je precej naraven, seveda, če ne pretiravamo. Osvetljevalec nanesemo na tiste dele obraza na katere pade največ svetlobe in tako dosežemo svež, poletni, predvsem pa zdrav videz kože.


Sama sem navdušena nad to tehniko ličenja, saj je njen končni izgled res svež, zdrav in odlično sede na kožo poleti, ko je malce zagorela (seveda odlično izgleda tudi na nas sneguljčicah, hihi). Danes bom v objavi predstavila izdelek, ki je prav namenjen tej tehniki ličenja in sicer govorim o Freedom Make Up Pro Studio Strobe kremi. Ali me je izdelek prepričal ali ne boste izvedele v nadaljevanju...



Najprej bom govorila o embalaži samega izdelka. Plastična tuba, bele barve s sivim pokrovom. Na embalaži se nahaja tudi nalepka z logotom in vsemi potrebnimi in formacijami. Najprej me je pritegnil holografsko prelivanje barv na sami nalepki. Embalaža je preprosta a hkrati čudovita paša za oči. Že na prvi pogled mi je bila všeč in komaj sem čakala, da jo preizkusim. V embalaži je 50 ml osvetljevalne kreme.


Sama uporaba kreme je nezahtevna. Osvetljevalno kremo lahko nanesemo kot podlago za make up ali jo uporabimo kot osvetljevalec in poudarimo želene predele obraza.

Kar sem najprej opazila oz. zavohala je bil prijeten, nežen vonj. Krema se z lahkoto nanaša in razmaže, na koži pušča mini bleščice, vendar njen izgled ni to, kar bi moral biti. Krema je skoraj da opazna na obrazu, zato sem jo nekaj krat uporabila kot podlago oz. primer in moram priznati, da ji ta funkcija bolj leži. Sam finiš me je zelo razočaral, saj sem pričakovala nežno osvetljevanje in čudovito, lesketajočo se kožo.



Izgled osvetljevalne kreme na koži; rahlo svetlikajoča se koža

Mnenje/Ocena:

Kot ste že lahko zasledili z osvetljevalno oz. strobing kremo nisem bila zadovoljna. Na žalost me pritegneta samo vonj in embalaža, ki pa tukaj ne igrata tako velike vloge oz. nista niti pomembna. Krema je super kot podlaga za make up, saj se dobro razmaže in na koži naredi mat finiš z nekaj bleščic. Na žalost ga ne bi nikoli priporočila kot produkt, ki je namenjen osvetljevanju obraza. 

Ocena (1-10): 4


Pa ti? Tudi ti obožuješ strobing tehniko?
Katere izdelke najraje uporabiš za svetlečo kožo?

Comment below

xoxo
Neža



*This product was sent to me by the company itself or its PR.




You May Also Like

8 comments

  1. Zanimiv izdelek. Mene je vedno strah pri takšnih zadevah, da bom zgledala kot lučka in se preveč svetila :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tudi meni je bil precej zanimiv, dokler nisem ugotovila, da je izgled na koži pre-slab oz. ga skoraj da ni. Škoda... drugače pa obožujem osvetljevalce, ampak me ta na žalost ni prepričal. Sem ugotovila, da sem rada osvetljena novoletna jelka, haha. P.s. Ti maš vedno takšen čudovit glow! xx

      Izbriši
  2. Jaz sem tudi rada včasih osvetljena novoletna lučka, ampak v mejah normale in zdrave pameti. Na splošno somi všeč glowy podlage in se mi zdi, dana moji suhi-normalni koži najlepše izpadejo. Z mat verzijami si nisem na ti:).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, se strinjam, tudi jaz v mejah normale, no mogoče včasih malo pretiravam ;P Jaz jih naravnost obožujem, imam kar nekaj favoritov, vendar ta na žalost ni med njimi. xx

      Izbriši
  3. Jaz brez osvetljevalca ne moreeem nikakor :) To je res must ! :) Pa hvala za objavo, ker sem ga ze na ličilih imela v košarici pa nisem bila ziher, zdaj sem. Hvala za prišparane evrčke Nežica 💕<3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz zadnje čase tudi ne, se mi zdi, da so nas ovetljevalci čisto omrežili. Jaz sem si ga dolgo časa nazaj že ogledovala, sem ga tako kot ti imela v košarici, nato pa me je doma pričakal paketek z ličila.si. In sem bila tako srečna, da sem dobila prav ta izdelek! In ko sem hotela narediti strobing make up, precej naraven, hotela sem tisti glowy finish... ampak potem sem videla, da mi nekako ni všeč saj nisem opazila niti malo sijaja. Škoda, je pa embalaža precej eye gasm, ki te lahko hitro zavede. xx

      Izbriši
  4. Jaz sem osvetljevalec začela šele pred kratkim uporabljati, ne vem zakaj ga nisem že prej ... Vseeno pa tega izdelka še nisem usela preizkusiti. Me še čaka :P Je pa videti zelo obetavno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Se spomnim ko sem še obiskovala srednjo (poudarek) kozmetično šolo... nisem niti vedela kaj je osvetljevalec :F Zdaj pa ga obožujem! Ampak me ta na žalost ni prepričal. Komaj čakam tvoje mnenje in oceno. xx

      Izbriši