Review: Sleek Make Up I-Divine Ultra Mattes V2 Darks & Sleek Lips by 4 (Ballet)

by - 09:40:00

Živjo lepotičke!

Danes sem za vas pripravila oceno o moji novi in celo prvi Sleek Make Up paletki za katero bi se rada zahvalila eni najboljših spletnih trgovin Ličila.si. To pa še ni vse. Prejela sem tudi mini Sleek Lips by 4 paletko s štirimi odtenki šmink. Res super presenečenje.
 Hvala še enkrat!

Z znamko Sleek Make Up sem se tokrat srečala prvič in moram priznati, da sem si njene izdelke vedno želela, saj so že na pogled prekrasni.

O znamki Sleek Make Up

Sleek Make Up je kozmetična hiša z že 20 letno tradicijo. Izdelki so zelo dobro pigmentirani, lepih odtenkov in barv. Njihove izdelke bi lahko opisali kot prestižne, kvalitetne izdelke z dostopno ceno.

No, pa, da ne bom preveč blebetala od navdušenja, v nadaljevanju lahko preberete moj review.


Sleek Make Up I-Divine Ultra Mattes V2 Darks

Paletka je že na pogled čudovita. Je črne mat barve z svetlikajočim se napisom. 




Njena velikost je zelo priročna, saj ni zelo velika in ne majhna, tako, da jo lahko odnesemo tudi na kakšen izlet, potovanje in nam ne bo zavzela veliko prostora. Super, kajne?





V njej se skriva, kar 12 dobro pigmentiranih mat senčk, ki izgledajo naravnost čudovite. Prevladujejo zeleni in rjavi "earthy" odtenki. Paletka vsebuje tudi veliko ogledalo in aplikator. 





Senčke so res močno pigmentirane, tudi bela in beige, ampak sta zaradi svetlobe manj vidni. Odtenki senčk so me takoj spomnili na risanko iz otroštva in sicer Aladina & Jasmine, saj so zelo orientalskih odtenkov.




Senčke so že v enem potegu po koži zelo vidne, tako, da moram rečti, da je pigmentiranost res dobra. Komaj čakam, da s paletko ustvarim nov look!



Ocena(1-10): 9



Sleek Lips by 4  (Ballet)

Tudi paletke šmink sem se zelo razveselila. Paletka je kockastega videza, črne mat barve s svetlikajočim se napisom. Izdelki Sleek Make Up so res prefinjenega videza, kar mi je zelo všeč.



V paletki se skrivajo 4 kremne šminke in sicer nežno roza nude barv. V njej najdeš tudi ogledalo, ki je zelo priročno, tako, da paletko lahko nosiš s sabo res povsod.




 Vse v enem, bi jaz temu rekla!



 Šminke so res zelo kremne, nanašajo se z lahkoto, so lepo mazljive in prekrivne, kar mi je zelo zelo všeč. Če nebi rade uporabile samo enega odtenka, se lahko malo poigramo in ustvarimo prelivajoč videz s kombiniranjem vseh.




Ocena (1-10): 9

Vsekakor priporočam nakup!

Nad Sleek Make Up znamko sem po teh review-ih zelo zadovoljna in moram rečti, kar navdušena. Komaj čakam, da preizkusim še druge njihove izdelke. 
Vam, bralkam bi definitivno priporočala znamko Sleek Make Up, najdete pa jo v spletni trgovini: Ličila.si.

Če vam je bila objava všeč, delite, lajkajte, komentirajte. Za vsak vaš komentar sem zelo hvaležna, saj mi veliko pomeni, da poveste oz. izrazite svoje mnenje ali svojo izkušnjo z izdelki. 

Hvala, ker me spremljate!


xoxo
 Neža 
Rose Touch 





You May Also Like

6 comments

  1. Woooow. Reeesno? Jaaaz bom to naročila takoj, ko si malo finančno upomorem :) Me že kr mika, zdajle pa še bolj ! ❤️

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, ful je fajna paletka. Ti jo priporočam. Barve so ful intenzivne in prekrivnost je odlična. Drugače pa nisi edina, katere denarnica more k sebi malo prit, haha. Why make up costs money anyway-.- ❤️❤️

      Izbriši
  2. Jaz imam tudi tole paletko in mi je ful super, sicer priznam,da največ uporabljam te bež,rjavkaste odtenke,ker sem bolj tak natural tip:), ampak mi je ful všeč pigment,nanos,obstojnost:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz imam tudi rada bolj te naravne odtenke, ampak mislim, da je čas, da začnem tudi druge malo bolj uporabljat ;P. Tudi meni je všeč kako zelo pigmentirane so, kar je sicer pri senčkah najbolj pomembno. xoxo

      Izbriši