Favourite products of 2015: Make Up, Manicure & Body Care

by - 03:30:00

Živjo!

Ja, vem, malo pozna sem s to objavo, ampak boljše pozneje, kot nikoli. To leto zame ni bilo nič posebnega, moram priznati, da tudi preveč pozitivno ni bilo, razen tega, da sem zaključila z izpiti na faksu in se končno pripravila na pisanje diplome in jo tudi napisala do konca (končno). Celo leto sem se borila s svojimi strahovi in težavami in upam, da mi bo to leto bolj pozitivno naklonjeno (please 2016, be good to me).Vsekakor pa leto 2015 ni bilo tako zelo katastrofalno (večna pesimistka), saj sem se odločila pisati svoj blog & here I am. Vesela sem kako se vse razvija, spoznala sem, kar nekaj lepotnih blogerk, ki jih definitivno hočem spoznati še osebno. Veseli me, da korak za korakom spoznavam novi svet in ljudi v njem, ki mi dajejo inspiracijo in me motivirajo za nadaljnje delo. 

V letu 2015 sem preizkusila tudi veliko novih izdelkov, od katerih se definitivno ne bom ločila. Veliko sem jih delila že na blogu, vendar sem se odločila, da vse strnem v eno objavo in z vami delim izdelke, ki so mi res pri srcu in jih z veseljem uporabljam. 
No, pa začnimo...

MAKE UP PRODUCTS

Obsedena z ličili, kaj naj drugo rečem. V letu 2015 se je moja zbirka ličil povečala za kup odličnih izdelkov. Veseli me, da sem končno našla pravi odtenek pudra za svoj ten kože, saj so mi namreč vsi do zdaj bili preveč oranžni, po pomoti sem naročila tudi eyeliner in na koncu ugotovila, da je najboljši, kar sem jih do zdaj imela in, da ga moram priporočiti še drugim. No, da ne bom spet preveč blebljala.

Sleek Make Up i-Divine V2 Darks Palette

Paletka je zelo priročna, saj je primerne velikosti za različna potovanja ali izlete. Je lepega mat izgleda, vsebuje 12 odlično mat pigmentiranih senčk, ki se lepo nanašajo, z njimi lahko ustvarimo vse od preprostega nude videza do večernega make up-a. 



Sleek Make Up Lips by 4 Palette & Essence Lashes to Impress

Paletka je kockastega videza, mat črne barve. V njej se skrivajo 4 odlični odtenki nude/roza šmink, ki so odlično mazljive in priročne za v vsako torbico. V paletki se skriva tudi ogledalo, tako, da bi to uvrstila res v "must have" kategorijo, saj je zelo priročno, tudi na kakšnih daljših potovanjih, prav tako pa odtenki šmink zadostujejo, saj so svetlejših in temnejših odtenkov in so zelo obstojne. Prav tako ne smem pozabiti omeniti še umetnih trepalnic znamke Essence, ki so več kot odlične in lahke za nanos, popestrijo pa prav vsak pogled.



Essence (Longlasting) Lipliners

Moram priznati (spet, haha), da še tako obstoječega svinčnika za obrobo ustnic nisem uporabila dokler nisem kupila enega od Essence. Na ustnicah ostanejo zelo dolgo, so lahko mazljivi, tudi, če smo povabljeni na kosilo ali večerjo, ne rabimo skrbeti, saj je njihova obstojnost fantastična (ne lažem), edino na kaj bi vas opozorila je, da malce izsušijo ustnice, zato vam priporočam uporabo labele (po odstranitvi liplinerja). Izbiramo lahko med kar nekaj odtenki, kar je naravnost super. Tako so mi všeč, da jih uporabljam skoraj vsak dan.



Essence Get Big Lashes Mascara

To maskaro uporabljam že več let, mi najbolj ustreza, saj moje trepalnice naredi dolge in goste. Krtačka je super, saj trepalnic ne zlepi, kot marsikatera druga maskara. 
My fav Essence mascara!



Catrice All Matt Plus Foundation

Koooončno sem našla puder za svoj porcelanasti ten kože. Zelo sem zadovoljna, saj kožo matira, super prekrije manjše nepravilnosti in je zelo obstojen (meni se na koži obdrži celi dan, tako, da napis na zamašku drži). Koža se po nanosu ne svetlika in ni mastna, je zelo mehka in izgleda zelo zdravo, če se lahko tako izrazim. 



Revolution Make Up Focus & Fix Liquid Concealer

Focus & Fix uporabljamo za prekrivanje nepravilnosti, za osvetljevanje različnih predelov na obrazu, kot tudi podlago za senčila. Je res super podlaga, saj so senčila po nanosu bolj vidna in bolj obstojna. Lepo osvetli predele, na katere ga nanesemo, skrije pa tudi temnejše podočnjake.



Catrice Make To Stay Highlighter Pen

Odličen svinčnik za poudarjanje oz osvetljevanje obrvi in kotičkov očesa. 
Je kremne teksture, zelo obstojen.



Freeedom Proffesional London Black Eyeliner 

Če se spomnite, sem tega eyelinerja nekaj časa nazaj zelo priporočala in promovirala. 
Si res zasluži to, saj je zelo obstojen, na očeh ostane tudi celi dan, brez kakršnihkoli vidnih razpok.
Aplikator je odličen za risanje tankih in debelejših linij. 
Več kot odličen! 



MANICURE PRODUCTS

Essence The Gel Nail Polish & Ombia Cosmetics Glitter Top Coat

V letu 2015 sem vzljubila, kar nekaj lakov za nohte, najbolj so mi bili všeč The Gel laki od znamke Essence, ki so lepih odtenkov, prava mavrica, če sem natančna. Ker sem nora na pastelne barve, sem seveda kupila te nežnejše odtenke. So lahko mazljivi in še, kar obstojni (če nisi gospodinja;)). Primerni za vse priložnosti, super se jih, da kombinirati z bleščičnimi nadlaki (2. slika, prvi lak, Arriva, Essence)


Pozitivno presenečena nad Ombia laki, saj so zelo prekrivni, lahko se jih nanaša in super izgledajo. 



BODY & SKIN CARE

Weleda Creamy Body Wash

Odličen losjon za prhanje, saj kožo navlaži in poživi. Je zelo prijetnega vonja po limoni, rezultat po prhanju pa je svilnata koža. Moram poudariti, da je pH koži prijazen, prav tako je brez sintetičnih dišav, barvil in konzervansov. 



Nivea Body Milk Pure & Natural (for very dry skin)

Veliko ljudi ne uporablja mleka za telo, tudi jaz sem bila dolgo med njimi, ampak nič več. Od kar imam Nivea mleko za telo, se mi je koža na nogah zelo izboljšala, imela sem namreč zelo suho. Prijeten vonj, mleko se hitro vpije v kožo in pika na i, vsebuje tudi bio arganovo in jojobino olje.



48 Hand Creme

Na to kremo me je navadila stara mama, saj jo uporablja že leta in leta in vesela sem, da mi jo je predstavila, saj se od nje, ne glede na letni čas ne ločim. Navlaži in zaščiti kožo pred zunanjimi vplivi, sicer nima tistega prijetnega vonja, ki ga ponavadi pričakujemo od kremic za roke, vendar je njena učinkovitost res odlična, zato je nebi zamenjala za nič na svetu (razen, če mi priporočate še kakšno drugo, mogoče jo preizkusim).




No, pa smo pri koncu. To so moji najljubši izdelki iz leta 2015, sem zelo vesela, da sem jih pričela uporabljati in ni mi žal za noben cent, ki sem ga porabila, saj mi izdelki ustrezajo in sem zelo zadovoljna z uporabo. Edino, kar sem pogrešala oz. še nisem našla (pravega zase) sta šampon in balzam za lase in mogoče kakšna maska za dodatno nego, saj si lase nenehno barvam z različnimi barvami in prelivi. No, mogoče v tem novem letu najdem kakšnega primernega zase.
Predlogi dobrodošli!

P.s. V nekaterih fotografijah lahko vidite moja abstraktna dela, ki so nastala v prejšnjem letu.


Kateri izdelek iz svoje zbirke "2015" ste pa ve največ uporabljale?
Jaz definitivno svoj Catrice All Matt Foundation




Much love,
Neža
Rose Touch









You May Also Like

10 comments

  1. Vidiš, danes sem ravno razmišljala da bi ta eyeliner dala na spisek najslabših izdelkov... Meni ne zdrži ma nič časa. Edino plastični čopič je super za risati krasne črte. Tu pri meni zmagajo samo waterproof zadeve (občasno se mi oči solzijo + hooded in oily veke). :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Res? Ja, mogoče ti ravno zaradi solzenja in hooded vek ne zdrži, čeprav ne vem, jaz mam tudi malo hooded veke in najprej si vedno prej nanesem Revolution Make Up Focus & Fix Liquid Concealer pa mi vedno zdrži celi dan, tudi npr. za novo leto do zjutraj, brez kakšršnih koli razpokic, ki so se mi ponavadi pri drugih eyelinerjih naredile. Jaz sem vglavnem s tem najbolj zadovoljna in mislim, da je tudi letos to bil moj najboljši nakup.Ja, sej mislim, da majo Freedom tudi Waterproof eyelinerje, si jih že preizkusila? :)

      Izbriši
    2. Nisem še, ne. Imam od Essence enega novega, ki mi je super kar se vzdržljivosti tiče. Sem danes uporabila kar od Freedom "čopič", da sem lahko lepo in tanko linijo naredila. :D Zdaj tole dvoje skombiniram in je win win.
      Aja drugače imam jaz ful mastne veke, bo tudi to krivec, ne samo hooded eyes + solzenje :D

      Izbriši
    3. Ja aplikator je res sper, ker lahko res super linijo narediš. No, super, da si našla eyeliner, ki ti odgovarja, imaš mogoče kakšen review od tega Essence Eyelinerja? xx

      Izbriši
  2. jOJ TA KREMA ZA ROKE 48 je pa prav kultna, od nekdaj se je že spomnim:) in vem, da ko jo je mama kdaj kupila je vedno govorila tta je pa najboljša:), takrat mi je itak blo vseen:).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, meni se je tudi fučkalo pred leti, potem sem pa takšno suho kožo dobila in sem si začela mazat! In mi je najboljša :) xx

      Izbriši
  3. Se strinjam za Essence The Gel lake, meni so top top. :) Drugače pa obožujem tudi Essence maskare, meni so ene najboljših, pa še drage niso. :)

    P. S. Sem zadnjič v skupini videla, da si omenjala, da si iskala Essence umetne trepalnice v Murski Soboti. A si slučajno iz naših koncev (Pomurje)? :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zdaj komaj vidim komentar ♡
      Ja, jaz sem tudi velika oboževalka teh maskar. Se strinjam s tabo, popolnoma, da so ene najboljših. xx

      Izbriši
  4. Meni je tudi všeč ta Sleek paleta. Predvsem rjavo veliko uporabljam :). Essence linerji so res odlični, sploh za ceno lahko preizkusiš več odtenkov. Jaz bi želela, da bi imeli še več. Si moram zdaj zapomnit te lake, ki si jih že zadnjič omenjala, da jih pogledam v trgovini :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, jaz tudi najbolj uporabljam rjavo senčko. Sem nora na "earthy" senčke. Super pigmentirano, res. Essence Liplinerji so več kot odlični, eni najboljših, za to ceno..sem res zadovoljna. Glede lakov pa upam, da še jih najdeš ♡

      Izbriši