Lifestyle: My second tattoo experience @Manus Artem Tattoo Studio

by - 04:46:00







Kot bi bilo včeraj, se spominjam dne, ko sem prišla iz Maribora. Takrat sem še obiskovala Srednjo zdravstveno in kozmetično šolo v Mariboru. Med poukom sem vedno razmišljala o vsem mogočem in moje misli preslikala na roke - z alkoholnim flumastrom seveda oz. vsem, kar je izgledalo "kul". Mama je zakričala, ko me je zagledala in nikoli ne bom pozabila njenega obraza, češ "kaj te delaš"... Ker sem že od nekdaj umetniška  duša in sem vedno oboževala risanje ter nekako tako razvila tudi strast do tattoojev. Pa čeprav jih nimam veliko - zaenkrat samo dva. 

Danes ti bom zaupala svojo izkušnjo z Manus Artem Tattoo Studijem in upam, da tudi tebe navdušim za kakšen tattoo *smeh* 

Manuelino delo spremljam že nekaj časa, ni samo tetoverka, je tudi vizažistka in odlična v izdelavi special efffect make upov ter bodypaintingu. Manuela je večkrat tudi svoje znanje delila naprej in sicer kot vizažistka je predavala in poučevala bodoče vizažistke, ki so se izobraževale v Make Up Bella Studio by Barbara Visket, sodelovala pa je tudi na Grossmanovem Festivalu Filma in vina v Ljutomeru. 




Manuela je sledila svojim sanjam in si v Križevcih pri Ljutomeru odprla čisto svoj Manus Artem Beauty & Tattoo Studio.

Torej razlog zakaj sploh pišem to objavo? 

Na Manus Artem Facebook in Instagram strani je potekala nagradna igra in jaz sem seveda morala sodelovati. Zame je tattoo luksuz, zato sem tako dolgo z njim tudi odlašala. In potem sem zmagala v nagradni igri in rezervirala termin. Sprva niti nisem opazila, da sem bila izžrebana, zato je veselje bilo še toliko večje. 

Od mojega prvega tatooja je minilo precej let, zato sem bila sprva malce živčna. Ob prihodu v Manus Artem Studio sem se takoj razvedrila in živčki so se umirili in spet vrnili, ko sem sedla na stol. Odločala sem se med različnimi motivi, vsekakor sem pa si želela rož in luno. In potem je nastalo to... 



Potek tetoviranja 

Z Manuelo sva se že pred prihodom v Studio pogovorili o samem motivu, saj ga je morala tudi narisati. Pa tudi boljše sem se počutila, saj sem vedela točno kaj bom imela tetovirano in nisem bila še pod tistim ta drugim pritiskom "joj, kateri motiv pa naj zdaj izberem". P.s. Manuela ima drugače v svojem studiu že kar nekaj čudovitih motivov za tattooje in takoj bi izbrala še kakšnega :P 

Izbrale sva lego tattooja, malce tudi pobrile, hihi... In potem se je začelo. Aja, naj omenim še to, da je na voljo tudi ogled televizije, tako, da se vse uredi po željah stranke. Midve sva seveda klepetali - dve make up artistki na kupu - zaj pa si predstavljaj to! *smeh*

Počutila sem se odlično in udobno, vsekakor me niti malo ni skrbelo, da sem se prepustila Manuelini tattoo mašinci. Po koncu sva podebatirali še o sami negi po tetoviranju in tako nekako zaključili najino tattoo seanso. 

Kaj uporabljam za nego tattoojev...

1. Šampon : Tattoo Defender (Soothe and Clean) 

Šampon je namenjen negi po tetoviranju. Super očisti in hkrati neguje kožo, jo naredi mehko, kar pomaga pri samem celjenju. 

2. Krema 1: Tattoo Creme Spezial (Vegan) 

Krema je primerno mastna, zadostuje majhna količina, seveda odvisno od velikosti tattooja. Kožo naredi zelo mehko in tako pripomore k temu, da nam celjenje ne da občutka zategovanja kože. Pa še zelo lepo diši. 

Tatu je čudovit trajen spomin, zato je treba dobro premisliti pred začetkom postopka. Je edinstveno darilo za ljubljeno osebo, je nekaj kar nosimo za vedno. Je del naše zgodbe, del nas. Vsekakor priporočam obisk Manus Artem Studia. 

Z ljubeznijo, 

Neža
  














You May Also Like

1 comments