Food: Prlekija: Kam na tortico? V Flo Cukeraj

by - 09:16:00



Ljutomerčani in Ljutomerčanke smo že od nekdaj radi zahajali v staro slaščičarno (poznano Škrajnar -Peischl, pozneje Rogljiček), spomnim se še zgodb, ki so mi jih pripovedovali stari starši ter mama, sedaj pa se je tam odprla še ena slaščičarna in to je Flo Cukeraj. 

Kljub temu, da je lokacija vsem precej znana, si po mojem mnenju zasluži več pozornosti, saj se pravi "Lotmerški vajb" čuti ravno tam. Domače, pristno, starinsko, polno barv in seveda dobra prleška gibanica ter ostale dobrote. Poleg čudovitega interiora in exteriora ob katerem si res napasete oči, lahko uživate v različnih sladicah in pecivu, kavici ali veganskem sladoledu. Skratka - za vsakega se kaj najde.

 

Kdo pa stoji za vsem tem sladkim? 

Flo Cukeraj izžareva res posebno energijo. Domačo, pristno, igrivo. In definitivno k temu prispeva sama energija lastnice Flo Cukeraja - Florjane Kastelic. Ljubjančanka, ki je nenadoma odprla svojo slaščičarno v Prlekiji. Že prvi obisk mi je dal vedeti, da bom v Flo Cukeraju "pečena", ne samo, da obožujem slaščice (navdušila me je moja mama), tudi kavico, še posebej pa kraje, ki so nekoliko skriti in dajo mestu nekaj novega, pristnega. 


"Florjana Kastelic je strastna bralka, maratonka tako in drugače, srčna gostinka, borka, ki streže z žarom in svoj mir najde ob peki peciv ter na ribolovu, ko pa pride kakšen hud dan, tudi sprejme, da je le nežno dekle. V svojem lokalu na Gornjem trgu, kjer lahko dobite kavo za knjigo, prireja tudi literarne večere." Iz intervjuja za Metropolitan


Florjana je dolgo delala kot cvetličarka, nato pa prestopila v gostinstvo in odprla svoj prvi lokal v Ljubljani in sicer Zmajček FLO, nato pa še Bistro Flo, prav tako v Ljubljani. Res škoda, da me noge niso zanesle kdaj tja (zdaj vem, da sem definitivno premalo preživela v prestolnici, sem pač bolj za majhne kraje) *smeh*. 


Odločila sem se za Flo bistro, ker želim imeti domače pecivo, moj 'štrudel', ne da kupim zmrznjenega. Pečem jaz, ker za svojo peko stojim, da je takšna, kot mora biti. Prijateljica bi mi rada prišla pomagat pri peki, pa nočem, ker potrebujem mir, ona pa stalno govori. Raje sem do polnoči v Zmajčku zaprta in pečem, tudi do dveh ponoči, če je treba. Potrebujem mir, tako kot pri pisanju in branju, ne morem delati v džumbusu.




Flo Cukeraj poskrbi za vse - presne, čokoladne, sadne, veganske, ni da ni. Predvsem pa ... DOMAČE. In sveže. Ne samo, da lahko uživate v razvajanju vaših brbončic, tudi odžejate se lahko s hladno mrzlim pivom, sorbetom ali domačim ledenim čajem. Njam, res pravo razvajanje v samem centru Ljutomera.



Sledi Flo Cukeraj na Instagramu 











You May Also Like

0 comments