BEAUTY: How to Clean False Eyelashes

by - 07:49:00

Na embalažah umetnih trepalnic vedno vidimo, da so uporabne vse od 15 do 20 uporab. In res je! Vsekakor pa brez čiščenja le teh ne gre, zato sem se odločila, da vam s koraki pokažem mojo nego in čiščenje umetnih trepalnic, saj s tem podaljšamo njihovo uporabnost in sam izgled ter prav tako tudi prihranimo nekaj denarja.


KAKO OČISTITI UMETNE TREPALNICE

Po nekaj uporabah umetne trepalnice izgledajo grozno. Polne so ostankov ličil, lepljivega lepila, ki se stežka odstrani in navsezadnje lahko tudi povzroči grozno reakcijo na očeh, saj ostanki lepila dražijo oči in si lahko nakopamo resne težave. Pa poglejmo hiter in enostaven vodič, kako očistiti svoje umetne trepalnice, da bodo izgledale kot nove in pripravljene za nadaljnjo uporabo.



Potrebščine, ki jih potrebuješ za čiščenje:
  • Umetne trepalnice
  • Nekaj kosov toaletnega papirja
  • Manjšo posodico
  • Odstranjevalec make-upa 
  • Krtačko za obrvi/trepalnice
  • Palčke za ušesa
  • Pinceto



Potek čiščenja:
1. Najprej s trepalnic odstranimo ostanke lepila (na zgornji in spodnji strani). Pazimo, da držimo močno ob robu, da ne uničimo trepalnic.


2. Ko smo odstranili odvečno lepilo jih položimo na toaletni papir ali brisačo. Palčko namočimo v odstranjevalec make up-a in začnemo nežno odstranjevati mazanijo (maskaro, lepilo, senčila). 




3. Ko smo končali s čiščenjem s palčko, trepalnice položimo v posodico napolnjeno (1- 2 cm) z odstranjevalcem make up-a. Počakamo 5-10 minut. 


4. Trepalnice s pinceto vzamemo iz posodice in jih položimo na wc papir/brisačo. S krtačko za obrvi jih nežno pogladimo, da dobijo svojo obliko in gostoto. Tudi pri tem koraku smo previdni.




5. Očiščene trepalnice položimo v prvotno embalažo in pustimo nekaj minut, da se osušijo. 

6. In tako so spet pripravljene za nadaljnjo uporabo. Voila!




P.s. Z rednim čiščenjem umetnih trepalnic boste podaljšali njihovo uporabnost ter zaščitili svoje oči pred morebitno alergijo, zato je zelo pomembno, da trepalnice po uporabi vedno očistimo in tako ohranimo njihovo prvotno obliko in gostoto.

Na fotografijah so moje najljubše umetne trepalnice Cherie Lashes, model Lovely/Extra Lovely 


Pa ti?
Uporabljaš umetne trepalnice?
Jih po uporabi zavržeš ali očistiš?
Kakšna je tvoja tehnika čiščenja?

Comment below

Neža




You May Also Like

15 comments

  1. Faa nisem vedela,da se jih tko lepo očistit,da so spet kot nove:o. Jaz sem komi zdaj ugotovila,kako in pribl. kakšne trpalnice odgovarjajo mojim očem in mislim,da bi te tudi ble prefect:D Kje se jih da naročit?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Po čiščenju res izgledajo kot nove, zato s tem postopkom prihraniš kar nekaj denarja. Vem, da jih večina vrže stran... Tudi jaz sem imela to težavo, vse so mi izgledale odlično, vendar so bile enostavno prevelike na mojih vekah. Všeč so mi od znamke KISS in seveda Cherie Lashes, njihovo ponudbo si lahko pogledaš na tej povezavi:https://cherielashes.pswebshop.com xx

      Izbriši
  2. Top objava, se mi zdi, da za vse uporabnice umetnih trepalnic zelo koristna. Jaz se moram pa najprej še opogumit in jih sploh probati. :D (Tamara)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Tamara ♡ Joj tudi jaz sem rabila veliko časa, da sem jih sploh začela uporabljat. Ampak, ko jih sem se nisem več mogla ločit. Cherie Lashes = the best ♡ xx

      Izbriši
  3. Jaz imam enak postopek čiščenja, samo na koncu jih ne namočim cele v posodo. Bom pa zdaj zagotovo to preizkusila :D. Sama ene večkrat uporabim, ker jih po navadi nosim samo za makeup looke za blog. V realnosti samo za kakšne psoebne priložnosti. Se mi zdi, da mi lepilo iritira oči. Mogoče sem na kaj alergična pa niti ne vem.
    Drugače pa odlična objava. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Petra ♡ Meni je ta postopek najljubši in najbolj enostaven pa še hiter. Vse obenem. Jaz jih tudi večkrat uporabim, ker se mi zdi brezveze skoraj nove trepalnice zavreči. Raje jih očistim in ponovno uporabim. Navsezadnje je to stran vržen denar. Katero lepilo pa uporabljaš? Ali ti na vsa lepila oči odreagirajo enako? xx

      Izbriši
    2. Od Artdecoja. Zdaj sem včeraj preizkusila ša Duo in je bilo skoraj podobno. Malo se mi začnejo solzit. Mogoče pa me samo motijo trepalnice :).

      Izbriši
  4. Super objava. :) Jaz jih na podoben način očistim, samo brez namakanja v posodo. Bom probala tudi to.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Tamara ♡ Jaz jih namočim v posodo zaradi tega, ker nikoli ne dobim dol vsega lepila in ostankov maskare. Se mi zdi, da se da lažje odstraniti po tem ko jih namočim v make up remover. Definitivno preizkusi xx

      Izbriši
  5. Ooo hvala ti za to objavico! Ti si pa res pridna :D jaz jih kar stran vržem, ker kupim ponavadi kar tiste ta bolj poceni in se mi pol neda ukvarjat s čiščenjem:D ampak evo, si me inspirirala, da bom pri katerih tusi malo bolj potrpežljiva ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Sploh nisem nikoli pomislila, jaz jih vedno po uporabi ali max dveh kar stran vržem! :/ Jih pa sicer zelo redko nosim, mogoče enkrat mesečno za kakšno posebno priložnost, še to ne vem če...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odvisno je tudi kakšne trepalnice uporabiš. Ponavadi so tiste cenejše tako ali tako redke in neprimerne za večkratno uporabo. Se mi zdi, da so te tudi bolj gostejše in res izgledajo precej naravne in so vsekakor primerne za večkratno uporabo. Ti svetujem, da kljub temu, da jih ne nosiš veliko obiščeš stran Cherie Lashes - meni so svetovne. Jaz jih uporabljam skoraj vsak dan - odvisno kakšne volje sem, haha in mi zdržijo več kot 3 tedne. Je pa res, da moraš paziti na nego samih trepalnic. xx

      Izbriši