Beauty: First look at the Extra Spice Palette by Soph x Make Up Revolution

by - 03:06:00






Soph je spet presenetila z novo, poletno "Extra Spice" paletko v sodelovanju z znamko Make Up Revolution. Tudi prejšnja paletka mi je bila všeč, le, da je ta res nekaj bolj "vročega". Soph je opravila odlično delo pri izbiri odtenkov senčil; najdemo vse od vibrantne rumene do čudovite bordo, ne smem pa pozabiti omeniti tudi odtenek Infinity, ki je naravnost izven vesolja. Embalaža je bež mat barve z metallic/mirror zgornjim delom paletke. V njej se skriva veliko ogledalo, ki je odličen plus pri meni, saj paletke večkrat vzamem tudi s sabo na pot. V Extra Spice se nahaja 18 senčk, imajo mat in šimfrasti končni videz. Sam nanos je enostaven, senčke se odlično zabrisujejo in so prav tako tudi odlično pigmentirane.

ENG

Soph has surprised us again with her new Extra Spice Palette in collaboration with Make Up Revolution. The previous palette blew me away, but this one is really something more "extra". Soph has done an amazing job with finding so beautiful shades of eye shadows. There's 18 eye shadows in the Palette; matt and shimmer shades. I need to mention the "Infinity" shade because it somehow scared me, but I fell in love with it, when I applied it on my eye lid. The Palette has also a huge, good quality mirror included, which is very cool for a vacations or trips. I couldn't be more happy that I purchased this Palette. Gorgeous shades, very good pigmented as well and low price for such a gem of a Palette - what more could you ask for? You can buy it here : click 


Si jo že preizkusila? 
V komentarju mi zaupaj svoje mnenje o paletki. Si jo že preizkusila? 
___

Have you tried this one yet?
Tell me your opinion in the comment section.






You May Also Like

1 comments

  1. Tudi jaz sem navdušena nad tole paletko.❤ Glede pigmentacije in zabrisovanja nimam nobenih pripomb, odtenki pa so čudoviti. Najbolj super je, ker lahko z njo ustvariš tako čisto vsakodnevne looke, kot tudi bolj drzne in izstopajoče make upe za kakšne posebne priložnosti. ❤

    OdgovoriIzbriši