Beauty: Popoln odtenek La Splash Cosmetics šminke za letošnjo jesen

by - 11:33:00

Jesen je kot nalašč za premikanje mej ter za iztopanje v pravem pomenu. Že nekaj časa je tukaj trend temnejših ustnic, ki ga lahko kombiniramo s čisto malo očesnega make up-a ali ustvarimo smokey eyes za še drznejši look. Sama naravnost obožujem temnejše odtenke na ustnicah, še posebej pa, če je končni zaključek matte. 

Danes vam predstavljam čudovito La Splash Cosmetics Velvet Matte šminko v odtenku Tiramisu. Tiramisuja čisto nič ne maram, ta šminka pa me je čisto očarala, zato sem se odločila, da vam jo podrobneje predstavim tukaj. Na mojem Insta Storyju sem vas povprašala o tem, katere odtenke najraje nosite v jeseni in kar 79% vas je odgovorilo, da obožujete temnejše odtenke, zato bo ta objava kot nalašč za vse ljubiteljice le teh. 



Embalaža je tista, ki me je najprej očarala. Sekundarna embalaža je iz tršega papirja, črno roza barve s "kristalčki", bogati jo tudi rose gold svetlikajoč se napis, ki takoj pritegne pogled. Primarna embalaža je mat tuba s svetlikajočim rose gold pokrovčkom.


Odtenek šminke je naravnost prečudovit, popoln za jesen. Opisala bi ga kot temno rjavo - mauve barvo.



Nanos je popolnoma enostaven, saj aplikator omogoča precizen nanos, prekrivnost pa je odlična, samo z enim nanosom z lahkoto namažemo ustnice. Šminka se na ustnicah posuši v nekaj sekundah. Občutek na ustnicah je najprej precej zategajoč, potem pa ta občutek izgine. Šminke nebi priporočala tistim z zelo suhimi ustnicami oziroma svetujem, da prej na ustnice nanesete vlažilni balzam, da zavarujete svoje ustnice pred izsušitvijo. 



Obstojnost šminke je odlična, kljub pijači in hrani šminka ostane na ustnicah skoraj cel dan. Vmes je potreben maksimalno en popravek.


Šminko lahko kupiš na ličila.si, katere cena je 15, 99 EUR. Je vredna tega denarja? Sama menim, da je, saj je njena obstojnost nenormalno dobra in se s cenejšimi šminkami definitivno ne more primerjati. 

P.s. Za odstranjevanje priporočam oljni odstranjevalec. 

Če se šminka že nahaja v tvoji zbirki ličil ali jo nameravaš kupiti lahko na Instagramu uporabiš #lasplashrosetouchblog. Najboljšo fotografijo make up looka bom nagradila z mini presenečenjem. 




You May Also Like

2 comments

  1. Čudovite fotografije. <3
    Šminka ti zelo pristaja. :) Jaz te šminke gledam že kar nekaj časa, ampak se kar ne morem pripraviti k nakupu - muči me to, da je toliko lepih odtenkov, pa ne morem izbrati samo enega, če pa jih želim kupiti več, pa se ne bo dobro končalo za mojo denarnico. :P Upam, da se kmalu le odločim za en odtenek, da vidim, kako mi bo všeč v primerjavi z drugimi tekočimi šminkami (ker tekoče šminke res noro obožujem). :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz sem jih imela na WL kar nekaj časa, so mi bile vseeno malce velik zalogaj, glede na to, da bi imela kar vse odtenke. <3 Šminka je res super, je pa res, da se kar namučiš pri odstranjevanju.

      Upam, da sprobaš kako. Definitivno ti ne bo žal ;)

      Hvala za komentar

      xx

      Izbriši