BEAUTY: Shaving can be fun with Nivea Protect & Shave

by - 04:53:00

November je mesec brad in brkov. Tako imenovani "Movember" ni samo še en od današnjih trendov, saj se za njim skriva prav posebna zgodba in sicer poziv k akciji in osveščanje o vedno bolj pogostih rakavih obolenjih pri moških. Ampaak, to je delo naših boljših polovic - da pridno čakajo med nakupovalnimi policami in spremljajo rast svojih brkov, medtem ko me ženice zmedeno izbiramo "ta pravo" priteljico, ki bo pokosila naše grmičke. Malo za šalo, malo za res. Pa preidimo k stvari - danes bom govorila o zanimivi britvici in gelu, znamke Nivea iz Protect & Shave linije, ki smo jo punce prejele na SummerMBeauty dogodku.


PROTECT & SHAVE DUO : BRITVICA IN GEL ZA BRITJE

Že več let se spopadam z grozno občutljivo kožo na nogah, zato sem prav zaradi te težave v kratkem času zamenjala veliko britvic in vstran zmetala kar nekaj denarja. Moja koža je kljub negovanju z oljem, kremo, precej suha kar se še posebej opazi po britju. Do zdaj mi ni odgovarjala še niti ena ženska britvica, vse do trenutka, ko sem prvič preizkusila Nivein duo, gel in britvico za britje iz linije Protect & Shave. WAW. Najbrž ste že večkrat prebrali, da sem pred uporabo dvomila v samo delovanje posameznega izdelka in tudi tukaj ni bilo nič drugače. Poglejmo kakšno je moje mnenje po večkratni uporabi.




Najprej bom nekaj besed namenila gelu, skoraj prosojne barve, ki se ob stiku s kožo spremeni v pravo Božičkovo brado - belo peno, ki je precej prijetnega vonja. Gel na koži ustvari zaščitni film, ki britvici omogoči nežno in neprekinjeno drsenje. Negovalna formula z vitaminom E kožo popolnoma zaščiti pred draženjem ter hkrati poskrbi, da je koža čudovita in gladka. Dermatološko je dokazano, da koža izdelek dobro prenaša.

"Ah, še ena ženska britvica, ki ne bo nič posebnega" sem si sama pri sebi dejala. 





Torej, kaj je tisto, kar jo naredi posebno?


Inovativen vrtljivi zglob - glava britvice se prilagodi vsakemu kotičku tvojega telesa, kar olajša britje.
Negovalna blazinica - vsebuje Alojo in Vitamin E, ki poskrbita za negovanje kože že med britjem.
Nedrsljivi ročaj - zagotavlja varen prijem tudi med tuširanjem.
5 kakovostnih rezil - poskrbi za še bolj natančno britje ter nežen občutek na koži.

Z obema izdelkoma sem precej zadovoljna, vsekakor izdelka, ki morata nujno imeti mesto na tvoji polički. Z lahkoto rečem, da je to ena najboljših britvic (ženskih), ki sem jih preizkusila do zdaj. Ob dotiku s kožo britvica z lahkoto drsi po reliefu kože, poleg tega pa gel poskrbi za popolnoma varno britje, katerega rezultat je gladka koža, brez nadležnih rdečih pikic in izpuščajev.

Priporočam!

P.s. Ne pozabi prebrati mnenja o Nivea izdelkih soblogerke Nine, Nina Novak Blog.
Objavo najdeš tukaj:KLIK

Pa ti? 
Katere izdelke uporabljaš za britje?
S katerim si do zdaj bila najbolj zadovoljna?
Si mogoče preizkusila prav ta omenjeni duo?

Comment below

Neža




*This product was sent to me by the company itself or its PR.

You May Also Like

2 comments