Review: Essence Liquid Lipstick 06 Make a statement

by - 06:20:00

Živjo punce!



Tokrat sem preizkušala eno od novosti znamke Essence in sicer tekočo šminko 06 Make a statement. Sem velika navdušenka šmink, zato sem jo morala testirati! Embalaža je zelo privlačna, daje občutek šmink višje cenovnega razred. Kar pa mi je najbolj všeč pri embalaži je to, da je skozi viden odtenek šminke. Liquid šminka je precej bolj pigmentirana od drugih glossov nižje cenovnega razreda, je prekrivna in lahko rečem, da kar precej obstojna, vendar je nebi priporočala za večerje, zmenke, ali kosila. Aplikator je super, šminko lahko lepo razmažemo po ustnicah. Edino, kar me je zmotilo je črta na notranji strani ustnic, ki se naredi in je precej moteča. Bolje je namazati tanki sloj šminke, da preprečimo nastajanje črte na notranji strani ustnic.



Cena izdelka je 2,79 eura, kar se mi zdi primerno za tako zelo pigmentirano tekočo šminko. Vsi odtenki so zelo privlačni, komaj sem se zadržala, da nebi kupila vseh treh, ki so jih imeli na voljo v prodajalni. Ker sem pa tako šminko kupovala prvič, sem se odločila samo za en odtenek, zraven pa sem še izbrala Essence Lipliner v odtenku 15 Honey Berry.



Imate tudi ve doma novo Essence Liquid Lipstick? Kateri je vaš najljubši odtenek?

xoxo, 

Rose Touch

You May Also Like

0 comments