Beauty: Review of Make Up Revolution Retro Luxe Metallic Lip Kit - Regent

by - 07:16:00

Če se veselim česa, so to definitivno Make Up Revolution novosti, ki jih praktično nikoli ne zmanjka. Tokrat vam na blogu predstavljam Retro Luxe Metallic Lip Kit v odtenku Regent. Lip Kit sem naročila preko moje najljubše slovenske spletne trgovinice Licila.si, v prazničnem času, z mislijo, da bom z njim ustvarila čudovit praznični videz. 


Bila sem ravno v iskanju novega rdečkastega odtenka in Regent je bil tisti, ki mi je najprej padel v oči. Ker na Youtube-u spremljam vlogerko Sophdoesnails sem si ogledala tudi njeno oceno samih Metallic šmink in sem bila navdušena, čeprav malce skeptična, saj sama ravno ne prisegam nanje. 


Embalaža

Lip Kit ima "eye candy" embalažo, zlate barve, malce spominja na Kylie Lip Kit. Všečna embalaža, v njej pa se nahajata svinčnik za obrobo ustnic (lipliner) in pa tekoča šminka



Nanos 

Svinčnika za obrobo (na sebi) skoraj nikoli ne uporabljam, zato je bilo to nekaj "novega" v moji rutini. Tekstura lip linerja je nekakšna kremasta, kar je precejšen minus za precizen nanos. 

Šminka je dobro pigmentirana, lepo se nanese, vendar pogrešam boljši aplikator, s katerim lahko bolj natančno naneseš šminko. 

Pigmentiranost 



Sama pigmentiranost tako svinčnika kot šminke je odlična. Oba izdelka vsebujeta mini bleščice, ki izgledajo res odlično, super za kakšno posebno priložnost. 

Obstojnost 




Obstojnost je tista, ki me je najbolj razočarala. Od seta sem pričakovala veliko več in iskreno povem, da ga ne bi kupila nikoli več. Šminka sploh ni obstojna, hitro se nabere v vsako gubo in na koncu izgleda "razlito". 

Ker sem se zaljubila v sam odtenek, sem ju preizkusila kombinirati z mat šminko in potem nanesti tekočo šminko, kar se je izkazalo za boljšo tehniko, mat šminka je nekoliko podaljšala samo obstojnost, tudi tistega "razlitega" videza ni bilo. 

Cena Lip Kita je bila okoli 10 EUR, kar se mi niti ne zdi tako pretirano, vendar sem vseeno pričakovala boljšo obstojnost. 

Pa ti? Si ga mogoče tudi ti že preizkusila? Kakšno je tvoje mnenje? Sporoči mi v komentarju.




You May Also Like

2 comments

  1. Sem si ogledovala ta mini set, pa sem si potem premislila :P Odtenek je sicer res božanski, ampak ker prisegam zgolj na matirane šminke, sem rekla, da raje ne. Ampak škoda za obstojnost! :/

    Čudovite slike! <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nikoli ne reskiram, še posebej glede kozmetike ne... Ko pa, pa se zgodi to, da sem na koncu razočarana.

      Verjamem, da bi nekomu, ki ima rad tekoče šminke in glose bil set mogoče všeč, je pa res, da je obstojnost na nuli. Mogoče, ker sem sama navajena na mat šminke, ki so zelo obstojne in se nikamor ne razlijejo.

      Hvala za komentar

      xx

      Izbriši