Beauty: Review of Cherie Lashes Model Love Affair

by - 04:47:00

Sem velika oboževalka umetnih trepalnic. Odkar jih uporabljam si res ne predstavljam več ličenja brez njih, saj dajo piko na i celotnemu make up looku in poudarijo pogled ter očesni make up. Z Cherie Lashes trepalnicami sem se srečala že v prejšnjem letu, vendar z modelom Extra Lovely, ki je moj trenutno najljubši, več si lahko prebereš tukaj: KLIK


Hvala butiku Cherie Lashes za poslan paketek v katerem se je skrival model Love Affair. Že ime samih trepalnic pove, da so romantične, preproste, končni izgled je precej naraven. 

Naj začnem z embalažo, ki me je povsem prepričala - črna škatlica, ki je ena izmed novosti. Moram priznati, da mi je bila tudi prejšnja različica zelo všeč, tale črna je pa vseeno malce bolj glamurozna, minimalistična pa vendar tako chic. Paketek je krasil tudi rdeč mašlček, ki je vse skupaj še bolj popestril. Na embalaži se na zadnji strani nahajajo nasveti za uporabo ter varnostna navodila, prav tako pa tudi poreklo in količina.


Model Love Affair spada v  kategorijo Premium Luxe, tam se nahajajo predvsem trepalnice, ki so namenjene nošenju za posebne priložnosti, model Love Affair pa je eden izmed naravnejših.



Trepalnice so zelo lahke za nanos, po potrebi jih malce odrežemo, če vidimo, da so nekoliko predolge. Izgled je res naraven, poudari celoten make up look in vsekakor zapelje še tiste, ki mogoče niso tako navdušene nad umetnimi trepalnicami. Moram priznati, da mi je še vseeno najljubši model Extra Lovely, saj je prav tako naraven, kar pa me je pri tem modelu Love Affair zelo razočaralo pa je to, da jih ne moreš uporabiti večkrat in to, da so zelo občutljive na samo čiščenje lepila. Po 2 dneh so se trepalnice popolnoma uničile, zato vseeno prisegam na model Extra Lovely. Treplanice priporočam vsem ljubiteljicam le teh, saj so res odlične, vsekakor zapeljejo vsakega mimoidočega ter poudarijo pogled in celoten make up look. Najdete vse od naravnih modelov do tistih bolj glamuroznih, gostejših, tako, da verjamem, da se za vsako ljubiteljico najde model, ki ti bo vsekakor ustrezal. Edina negativna stvar je ta, da ni priloženega lepila, to pomeni, da si moraš lepilo priskrbeti sama.




Cena trepalnic je 8, 90 EUR + poštnina.

Izgled na očeh:


Ne pozabi spremljati Cherie Lashes na Instagramu: KLIK ter obiskati njihove spletne strani: KLIK

Si tudi ti velika oboževalke le teh? 
Katere umetne trepalnice imaš najraje in ali jih nosiš vsakodnevno ali jih uporabiš samo ob posebnih priložnostih? 

Zapiši v komentar





*This product was sent to me by the company itself or its PR.

You May Also Like

2 comments

  1. Izgledajo čudovito. Ravno dovolj dramatične :). Jaz testiram Extra Lovely in sem navdušena. Sicer so zame že dramatične, ampak ravno dovolj :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Se strinjam, res so čudovite, dovolj dramatične. Extra Lovely so moj najljubši model do zdaj, tudi zaradi trpežnosti oz. večkratne uporabe ter lahkega čiščenja.

      Hvala za komentar xx

      Izbriši