BEAUTY: Autumn is better with Essence Cosmetics

by - 01:48:00

Eden izmed letošnjih make up trendov so rahlo zasenčene oči in močno poudarjene ustnice, katerega lahko ustvarimo le v nekaj minutah, saj je res zelo enostaven. Tokrat bom govorila o Essence  paletki z 8 senčili ter dolgoobstojnem svinčniku za ustnice, ki me je že na prvi pogled začaral zaradi njegovega jesenskega odtenka. 



ESSENCE "ALL ABOUT ROSES" PALETA SENČIL



All about roses je čudovita paletka, ki vsebuje 8 odtenkov šimrastih in mat senčil. V prvi vrstici se nahajajo šimraste senčke in sicer bela, svetlo vijola, rjava in temno vijolična. V drugi vrstici pa so senčke z mat finišom in sicer svetla nude (skoraj bela), svetlo pastelno roza, svetlo rjava in temno rjava. S senčkami lahko ustvarimo vse od naravnega videza do bolj dramatičnega večernega videza. Paletka je super velikosti za nošjo v torbici ali potovanja - zavzame res malo prostora. 


Zgornja vrstica

Spodnja vrstica
ESSENCE LONGLASTING LIPLINER (ODTENEK 11)

Kot ste že najbrž zasledili v prejšnjih objavah obožujem Essence Longlasting svinčnike za ustnice. Zakaj? Odgovor je povsem enostaven; nizka cena, kakovost, odlična obstojnost, lahka mazljivost in nanos ter čudovit mat izgled.

Embalaža je povsem enaka drugim črtalom za usnice in ni nič kaj posebnega, zelo vseč mi je to, da je cela embalaža v barvi odtenka.



Odtenek je povsem jesenski, na prvi pogled malce bordo na ustnicah pa je izgled zelo temno rjave barve. Sama mazljivost je odlična, kakor tudi nanos (zelo lahko je obrobiti ustnice). Obstojnost je dobra, vseeno manj obstojna kot pri ostalih odtenkih, zdrži do 2 uri, odvisno od tega ali vmes kaj zaužijete ali ne.



Izgled na ustnicah je mat, ustnice lahko nekoliko izsuši, če ga uprabljamo vsak dan in jih med tem ne negujemo (piling, krema). 

Vsekakor so Longlasting svinčniki za ustnice moj TOP izdelek znamke Essence in lahko rečem, da jih uporabim res skoraj vsak dan. 

Vsekakor priporočam!

Izdelka lahko kupite v prodajalnah Muller, Dm in Tuš Drogerijah.


Pa ti?
Tudi ti obožuješ Essence izdelke?
Kateri je tvoj najljubši izdelek?
Kakšna sta tvoja izkušnja ter mnenje?


Neža




You May Also Like

6 comments

  1. ooh kako lušno jesenske so fotke. :) Lepi odtenki paletke, jaz imam podobno, je pa All about nudes.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Larisa! Tudi jaz imam All about nudes in sem zelo zadovoljna. xx

      Izbriši
  2. Essence mi je zmeraj bil top izbira pri ličilih. Tale paletka je res lepa in barve so popolne za jesen. Super objava.

    Leja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tudi meni, saj so izdelki cenovno dostopni, obstojni, z eno besedo: super! Paletka je res čudovitih barv, všeč mi je, da vsebuje tudi tiste z mat finišom. Res popolne za jesen. xx

      Izbriši
  3. Ta paleta je tudi meni všeč, čeprav priznam, da je ne uporabljam ravno pogosto. Je pa všečna za potovanja s sabo, ker je manjša. Njihovi linerji so vsekakor super, ker jih lahko komot nosiš kot šminke. So dovolj kremni :). Naslednjič pa še dodaj svoj look, ker jih občudujem samo na Snapchatu :D.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je ful všečna, predvsem pa priročna. Bom pa videla koliko jo bom uporabljala dejansko... Meni so lip linerji awesome pa še ful poceni so. Jooj, haha, bom se res mogla potrudit pa dat še kaj na blog xx

      Izbriši