BFOD: Aleksandra Kvržić // Review of Catrice Lipstick 440 Hugs & Hibis-Kisses

by - 04:17:00

Kot veste je na mojem blogu ne dolgo nazaj potekala prav posebna nagradna igra, katere nagrada je bila šminka Catrice v odtenku 440 Hugs & Hibis-Kisses. In ne samo to! Srečna nagrajenka je dobila priložnost postati blogerka za en dan in sicer kaj to pomeni? Testirala je šminko in na podlagi testiranja napisala svoje mnenje o izdelku. To srečo je imela Aleksandra Kvržić, ki jo moram zelo pohvaliti, saj se je odlično odrezala v pisanju mnenja o izdelku in me pozitivno presenetila. Aleksandra, pravi srček si in iz srca ti svetujem, da se podaš v blogerske vode, saj ti pisanje gre odlično od rok.


No, pa poglejmo kaj je napisala o izdelku...

CATRICE ŠMINKA V ODTENKU 440 HUGS AND HIBIS-KISSES
Pozdravljene punce, pred časom me je presenetilo obvestilo na facebooku, da sem ravno jaz postala nagrajenka nagradne igre, ki jo je pripravila »Rose Touch Make Up«. Podarila mi je v testiranje šminko Catrice Ultimate Colour: 440 Hugs and Hibis-Kisses.
Vzela sem si malce več časa, saj sem bila obkrožena z določenimi roki in obveznostmi, ki res niso mogle počakati (da se že vnaprej opravičim). Že sama znamka Catrice mi je zelo poznana, saj jo uporabljam že kar nekaj let. Je izredno prepričljiva znamka, saj imajo zmeraj širok izbor barv s trendi, kot tudi klasičnimi odtenki (s katerimi res lahko ustvarjaš različne »looke«). 
Embalaža

Seveda ne morem mimo same embalaže – Premium embalaže, ki naredi proizvod še bolj mikaven. Idealna cenovna dostopnost, ki omogoča neskončno nakupovanje in izbiranje različnih odtenkov k vsakemu kosu oblačila v omari. Izdelek se tudi ponaša s kakovostnimi sestavinami, luksuznimi teksturami in inovativnimi formulami. 

In če si še vedno v dvomih ti res priporočam, da tvegaš in jo tudi sama preizkusiš. Ampak ne potem krivit mene, če bo kar naenkrat tvoja toaletna torbica pokala po šivih od vseh super izdelkov, ki jih ponuja znamka Catrice. 

Obstojnost

Tako sem današnji deževni dan v Ljubljani izkoristila za testiranje šminke. Sama barva je čudovita (takoj mi je priklicala spomine na poletje, lahne oblekice in nežen piš vetra). Nanesla sem jo ob 11:00 uri in je na mojih ustnicah še sedaj, ko pišem tale članek. Vmes sem urejala obveznosti na faksu, s prijateljico pojedla kosilo, po kosilu sem si privoščila še kavo in tale bombonček je še zmeraj zelo opazen na mojih ustnicah. Kar me je res presenetilo, da je tako zelo obstojna! Kar ne morem verjeti.

 Že sam nanos je tako preprosto, bogat odtenek z odličnim prekrivanjem in sijajem. Da ne omenjam, da je tako kremna in gladka in ta obstojnost – več ur!

Zanimivost
In še nekaj res zelo pomembnega, vsaj za mene (ko kupujem kozmetiko): izdelki Catrice niso testirani na živalih.  



Upam, je članek všeč ali vsaj v pomoč. Za vsa dodatna vprašanja sem dosegljiva pod komentarji. Vesela bom vašega da vam mnenja/predlogov/kritik.

Se tipkamo punce, do naslednjič pa en srčen pozdrav!

Aleksandra 

You May Also Like

0 comments