Review: Avon Naturals Face Cleanser

by - 06:12:00

Koža je največji organ našega telesa, zato je pomembno, da jo pravilno negujemo in čistimo. Vse kar se dogaja v telesu se na koncu odraža tudi na koži. Vsekakor je uporaba čistilnih sredstev zelo pomembna, saj se čez dan, kot tudi čez noč, na njej nabira umazanija, ki prodre v kožo. Uporabnice kot tudi neuporabnice ličil, si prav tako morajo temeljito očistiti kožo. Velikokrat namreč ženske mislijo, da, če ne uporabljajo ličil, da njihova koža ni umazana, vendar vsekakor je. Ker sem v preteklosti imela velike težave s kožo, saj so mi vsa čistilna sredstva povzročala mozolje in flekce, sem se jih veliko let "bala" uporabljati, za čiščenje sem uporabljala samo vlažne robčke. Seveda,vse dokler me ni Avon presenetil s paketom pred vrati, polnim kozmetičnih izdelkov. Med njimi se je znašel tudi čistilni gel za obraz, ki sem se ga odločila (po tolikih letih) le preizkusiti.


Z znamko Avon sem se srečala že pred mnogimi leti, zato glede testiranja nisem imela nobenih pomislekov. Še tisti dan sem gel testirala in moram priznati, da sem bila zelo zadovoljna.


Embalaža je na prvi pogled zelo privlačna, lepih nežno zelenih barv. Vsebuje 125 ml čistilnega gela. 


Opis izdelka: 

Čistilni gel vsebuje izvleček zelene oljke, ki je bogat z vitamini ter maščobnimi kislinami, ki kožo navlažijo, zgladijo in nahranijo. Gel učinkovito očisti kožo in odstrani make up, koža je po uporabi mehkejša in gladka.


Uporaba: 

Gel spenimo v mokrih dlaneh in vmasiramo v kožo. Temeljito speremo.

Prvi vtisi/mnenje: 

Moja koža je bila po čiščenju mehka, gladka ter prijetnega svežega vonja. Koža je že na pogled čistejša in meni (osebno) gel ni izzval kakršnihkoli nevšečnosti na koži, zato sem zelo zadovoljna. Gel uporabim vsak dan pred spanjem, po čiščenju pa še kožo navlažim s kremo. 

Avon Official site: Avon
Avon Facebook site: Avon Facebook


Kaj pa ve uporabljate za čiščenje obraza? 
Ste že preizkusile Avon čistilni gel?

Comment bellow


xoxo,
Neža







You May Also Like

2 comments

  1. Tudi jaz imam rada gele, predvsem od Shiseidota so mi res najboljši <333

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz sem v najstniških letih uporabljala peno od afrodite, ampak se mi zdi, da mi ta od Avona bolj sede. Od Shiseidota pa še nisem na žalost preizkusila. xx ♡

      Izbriši