Preprosti božični okraski za vaš dom

by - 08:31:00

Živjo!

Dnevi hitro minevajo, do božiča nas loči samo še nekaj dni, zato je pravi čas za ustvarjanje božičnih okraskov. Tudi jaz sem za letos izbrskala kar nekaj idej, ki jih moram deliti z vami, če se še okraševanja niste lotili. Ker vrhunec praznikov predstavlja okraševanje smreke in božična večerja, boste v nadaljevanju lahko dobili res nekaj odličnih in preprostih idej s katerimi boste v vašem stanovanju vzbudili res prazničen duh in to v nekaj minutah!

Preprosti dodatki za dom














Obožujem simple božične okraske, ki kljub preprostosti v dom prinesejo košček narave in božičnega duha. Preprosti so za izdelavo oz. dekoracijo doma, saj je veliko predmetov takšnih, ki jih najdemo doma. Najbolj všeč so mi pa snežinke iz papirja, ki smo jih kot otroci pogosto izdelovali (nostalgija). Še posebej so te ideje perfektne za tiste, ki nimate veliko časa za okraševanje vašega doma.


Božična dekoracija mize








Tudi mizo lahko okrasimo zelo preprosto in z nekaj dodatkov ustvarimo pridih božiča in topline. Simple but cute.

Ker pa se ob božiču tudi obdarujemo, nisem pozabila na ideje za zavijanje daril. Sama rada eksperimentiram z različnimi vzroci in naravnimi materiali, všeč so mi tudi različne barve. 


Ideje za zavijanje daril










Prečudovita darila kajne? In tako preprosta. Love it!


No, upam, da so vam ideje všeč in, da bodo vam prišle prav.
Vsem bralcem želim vesele praznike ter srečno in uspešno novo leto! 
Hvala, ker me spremljate!

xoxo,
Rose Touch



Vir: Pinterest.com

You May Also Like

3 comments

  1. I think I'm in love :) Vse izgleda soo cute! (Tamara)

    OdgovoriIzbriši
  2. Vse zgleda fantastično!Res mi je tak način okraševanja všeč, da je veliko naravnih materialov. Me pa zanima ali se kje pri nas da kupiti take škarje, kot so na sliki pri zavijanju daril, kjer je zvezdica na darilu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Točno takšnih še na žalost nisem zasledila nikjer v Sloveniji. Mogoče v kakih starinarnicah ali moderna verzija teh v Ikei: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20272981/
      xx Rose Touch

      Izbriši