Božični zvarek

by - 03:38:00

Živjo!

Trenutno se vse vrti okoli Božiča, smreka je že postavljena in okrašena, mame že pridno pečejo piškote in iščejo recepte za božično večerjo, jaz pa sem našla popoln in hiter recept za božični zvarek, z nekaj sestavinami, ki v dom pričara še večje božično vzdušje. 




Tiste, ki imate zelo rade dišeče sveče, bo vas ta recept pozitivno presenetil. Tudi sama sem velika ljubiteljica svečk in prijetnega vonja, zato vam zagotavljam, da morate preizkusiti ta odličen recept. Najboljše pri tem receptu je, da lahko uporabimo, kar hočemo, tudi jabolka, vanilijo, torej vse, kar imamo pri roki in, kar nam diši. Po lastni izbiri!

 Jaz sem za svoj božični zvarek uporabila naslednje sestavine:

1 žlica vanilijevega ekstrakta
4 cimetove palčke
1 limona
1 jabolko
1 pomaranča
5 klinčkov
1 liter vode
smrekova vejica

Poiščemo srednje velik lonec, vanj nalijemo približno pol litra vode, zagrejemo, dodamo sestavine, pustimo, da se počasi "kuha" (na malem ognju), pozorni moramo biti, da voda ne izpari preveč, ko vidimo, da je vode manj, dolijemo še malo vode. Sestavine bodo začele oddajati prijeten prazničen vonj, ki bo napolnil vaš dom. 



P.s. Sestavine lahko uporabite še naslednji dan, dolijte samo vodo in ponovite postopek, privoščite si vročo čokolado ali čaj ter kakšno dobro knjigo. 

Perfect!

xoxo,
Rose Touch



Vir slik: Pinterest

You May Also Like

3 comments