Food: Delicious fruity smoothie bowl + Currently stalking: Kenzo & Rina Ig profile

by - 02:24:00

Kategorija "hrana" je nekoliko počivala - vse do danes seveda! Na Instagramu ste me zasule s vprašanji, kaj najraje jem za zajtrk in kakšna je moja jutranja rutina, zato sem se odločila, da z vami delim super enostaven recept za odlično skledo smutija, okrašeno s svežim sadjem ter vam približam kako izgledajo moja jutra.  

Smuti skleda mi je zadnje čase res pri srcu, saj se lahko pri sami pripravi in okraševanju prepustim svoji domišljiji ter mojim najljubšim okusom, ki se med sabo tako super prepletejo, da dan začneš res poln energije, pripravljen na vse ovire, ki te čakajo čez dan. 

Smoothie iz banan, grškega jogurta v kombinaciji z borovnicami 

Priprava je hitra in enostavna, kar mi je zelo všeč v tistih deževnih, bolj lenih dneh. Prav tako je smoothie skleda nekaj, kar lahko vnaprej pripravimo in shranimo v hladilnik ter zjutraj po želji okrasimo. 


Potrebuješ:
  • 1 banano (bolj zrelo)
  • 1 mali grški jogurt (lahko tudi brez)
  • 4-5 žlic borovnic 
  • 1 velika žlica malin
  • 1 čajna žlička medu (po želji)
  • ščepec cimeta
Priprava:
  1. Vse sestavine zmešaj, nato dodaj med ter cimet in premešaj z žlico. 
  2. Smoothie lahko vliješ v manjšo skledo ali kar v kozarec. 
  3. Po želji lahko okrasiš, sama uporabim pol banane, ki jo narežem na kolobarje (drugo polovico shranim v hladilniku), dodam še nekaj borovnic ter zmrznjenih malin in chia semen. 



Mmm, in je zajtrk pripravljen. Hiter, enostaven in zdrav! 

Pa dober tek.

Moja jutranja rutina


Moja jutra so približno enaka; ko se vstanem naredim nekaj vaj za raztezanje, potem pa si skuham kavo, včasih tudi čaj ter po-zajtrkujem. Med zajtrkom preverim kakšen urnik imam, kaj vse moram postoriti, nikoli pa mi ne uide brskanje po Pinterestu in Instagramu, včasih celo preberem kakšen odlomek iz knjige. Seveda še pred zajtrkom poskrbim za moji živalici, Mono in Fixie. Ker sem velika ljubiteljica živali, jim sledim tudi na Instagramu (99% profilov živali, haha) in en od teh, ki jih moraš prečekirati je definitivno Kenzo & Rina, mačja prijatelja soblogerke Nine Stanic. Na vrsti je nega kože, najprej kožo očistim in jo pripravim na nadaljnjo nego. Potem sledi ličenje, po ličenju pa se posvetim pospravljanju in poslušanju glasbe, prebrskam nova delovna mesta ali iščem ideje za kosilo. 


P.s. Če se boš odločila za pripravo smoothie sklede in jo objavila na družabnih omrežjih, te prosim, da dodaš tag #rosetouchblog. 
Tvojo fotografijo bom z veseljem delila na Insta Story-ju 



You May Also Like

0 comments