Lifestyle: Mini intervju: Hey Scrunchicas

by - 09:47:00

Tina je bila vedno zelo kreativna oseba, in vesela sem, da sem bila priča njeni karierno ustvarjalni zgodbi. Tino najbrž poznate iz blogerskega sveta, saj že nekaj let piše svoj blog FrenchVanilla, nekateri pa zgolj iz njenega vedno zanimivega Instagrama, kjer s svojimi sledilci deli svoje izkušnje materinstva, ter trenutke iz vsakdanjega življenja. Pred kratkim je pa nam je Tina predstavila tudi njene scrunchije -Scrunchicas, ki so taki eye candy, da se jim težko upreš. Tino sem povprašala o njenem življenju, njeni karieriin hobijih ter o tem kako hendla materinstvo in corona situacijo. Skratka - vsega po malo. Moje mnenje o Scrunchicas, ki sem ju prejela v dar pa si lahko prebereš na koncu objave. 


1. Tina najprej najlepša hvala za tvoje sodelovanje v intervjuju. Kako si?

Živjo Neži. Hvala tebi ker si me povabila k sodelovanju oz. intervjuju.

2. Pred kratkim si postala mamica – še enkrat čestitke. Kakšni so tvoji občutki in kako vse skupaj »hendlaš« doma, še posebej sedaj v tej corona situaciji?

Hvaaala. To mi je res spremenilo življenje, ker je bilo tako nepričakovano presenečenje za oba, zame in za partnerja. Sprva me je bilo zelo strah, priznam... kako bom jaz skrbela za taksno malo bitje? Ojoj. Ampak kar naenkrat mi je vse skupaj steklo, vsega sem se navadila in v ogromno primerih presenetila samo sebe. Zdaj svoje vloge mamice ne menjam za nic na svetu. Vcasih je tezko, ampak se da. Ženske smo mašine!

3. Ne samo, da si postala mamica, pred kratkim si prav tako tudi zaštartala svoj projekt »Scrunchicas«. Povej nam kako si prišla na to idejo, kaj je bil razlog, da si začela šivati Scrunchicas?

Jaa res je. Skozi sem zelela ustvarjati nekaj s svojim odtisom. Kot verjetno ves, sem par let nazaj poskusila ravno tako nekaj v tem stilu, vendar je vse skupaj bilo prehitro, slo je v napacno smer.  Zdaj pa porodniska, korona... res sem si lahko vzela čas, da sem se malenkost bolj poglobila in štartala tako po šolsko... začenši s skicami v zvezku, hehe. Nekje v zacetku novembra sem zacela razmisljati o teh lustnih  elastikah za lase... zakaj pa nebi naredila tocno taksne kot zelim? Da scrunchie spremenim v svojo znamko...in izdelkom dam svoj “pečat”. Mislim da plujem v pravo smer, vsaj zaenkrat.


4. Malo nenavadno vprašanje pa vendar te moram vprašati... Si že prej vedela šivati ali si naknadno odkrila še en svoj talent?

Sicer sem kot majhna punčka tu in tam svojim barbikam ali pa dojenčkom zašila kakšno majčko ampak to je bilo tisto “pootroškozašito” in mislim, da šivat na roke zna prav vsak. Problem se je pojavil, ko sem si zaželela šivalni stroj .Pa sem si za začetek kupila takšnega mini za 25€. Ni bilo vredno živcev. Je pa bila super šola za naprej. Me je pa dragi pri tem ful podpiral in mi je za božič podaril čisto pravo mašino.


5. Zaupaj nam kje pa najdeš to svojo motivacijo in inspiracijo za delo?

Pinterest ima ogroooomno idej. Hehe. Je pa res da nerada kopiram, zato je vse večinoma tako iz glave. Sem pa včasih kar malo jezna, ko se kaj novega spomnim pa to itak ze obstaja. Hehe. Tezko je dandanes biti inovativen. Zato pa stvarem raje dam koncept.

6. Med enim najinim pogovorom si omenila, da je kar nekaj materiala za Scrunchicas tudi »second hand«? Nam lahko poveš kaj več o tem?

Ja moja ideja so tudi reciklirane scrunchice. Takšne z zgodbo. Zato sem recimo naredila tudi ze scrunchije iz svojih najljubsih strganih hlač, pa iz babicinega 40 let starega blaga ki ga je hotela porabiti za krilo... pa iz lahkotne poletne majčke, ki je imela čudovit ampak nepraktičen material za nosit.


7. Kje pa drugje najraje nakupuješ blago oz. material za Scrunchicas?

Večina je vse iz Svet Metraže. Kaksne zaponke ali pa kaj podobnega pa obcasno najdem tudi na Aliexpressu.

8. Kakšne plane/novosti imaš planirane za prihodnost? (Če seveda ni skrivnost)

Trenutno še čakam brainstorm pod vročim tušem, hehe. Imam pa nekaj v mislih.

9. Kaj bi sporočila mladim ustvarjalcem, ki si ne upajo pokazati svojega dela na trgu? Imaš za njih mogoče kakšen nasvet?

Res je da je trg ful zasičen, ampak če znaš stvari izdelat kvalitetno, s konceptom, zgodbo in srcem, te ljudje začutijo in to združiš s svojimi promo sposobnostmi, potem mislim da si lahko ustvariš nekaj podpore in začneš z majhnimi koraki na svoji poti do uspeha. Je pa tudi moja pot do tja še daleč. Hehe.

10. Za konec pa nam zaupaj še svoj najljubši moto – citat, če ga imaš.

Tako, v smislu mene, kot osebe se me od nekdaj ze drzi “we’re gonna livin’ like we’re telling the best f***** story in the world. Bi ga ze zdavnaj imela tetoviranega kje na sebi, ce bi bil malenkost krajsi, ampak ja. V smislu Scrunchícas pa “ I have enough scrunchies - Said no one ever! “, ker je prakticno res. Tako kot pa “ful mam oblačil, ampak nič nimam oblečt’. Saj, ženske vemo a ne.

Testirala sem... Scrunchicas.

             


                                                                     


In moram priznati, da se od njih več ne ločim. Od kar imam dolge lase sploh ne uporabljam več drugega, saj so Scrunchicas res super, svilnate, poskrbijo, da se lasje ne lomijo in vozlajo. Uporaba Scrunchicas je enostavna in jih vsekakor priporočam, so prav tako tudi čudovito presenečenje oz. darilo. 

Tina, želim ti veliko uspeha na tvoji karierni poti. 

Ne pozabi je spremljati tudi na blogu in Instagramu


Se beremo naslednjič,

Neža 



You May Also Like

1 comments