Beauty: Skincare: Self-care Sunday s Haya Trgovinico

by - 11:22:00





Nedelje so pri meni zmeraj rezervirane za self-care rutino in v njo po novem spadajo tudi pralne blazinice za odstranjevanje ličil s spletne trgovinice Haya. Pralne blazinice? Ja, prav si prebrala. Testirala sem jih več tednov, postale pa so stalnica v moji rutini nege kože. Prejela pa sem prav tako zero-waste ščetko za umivanje zob, ki pa jo pobliže predstavim v naslednji blog objavi. Če te zanima več o samih pralnih blazinicah, beri naprej. 

Na dnevni bazi vsi uporabljamo izdelke kot so bombažne blazinice, palčke za ušesa, robčke, itd. Kar pa pomeni, da s tem zelo onesnažujemo okolje, zato je moj mali cilj za leto 2021, zmanjšati porabo le teh oz. zamenjati izdelke za kaj trajnostnega in s tem vsaj malce poskrbeti za naš planet. Glede na to, da imamo res veliko srečo, da smo se znašli na njem, je naša dolžnost, da ga obvarujemo. 

"Sam bombaž je razgradljiv material, ampak industrija bombaža uporablja ogromno pesticidov, gnojil in vode. Za izdelavo vsakega kilograma bombaža je potrebnih 20.000 litrov vode." -Haya Trgovinica

Moram priznati, da sem se zelo veselila samega testiranja, saj sem imela v mislih, da bi sama izdelala pralne blazinice in tako zavrgla vse te robčke za odstranjevanje ličil. In potem se je pojavila priložnost za sodelovanje s Haya Trgovinico, za kar sem zelo hvaležna, saj sem odkrila res super trgovino z okolju prijaznimi izdelki, ki jih želim predstaviti tudi vam. Prav tako je skupaj z mano izdelke testirala tudi Amadeja, srečna nagrajenka nagradne igre v sodelovanju s Haya Trgovinico. Beri dalje in preveri kako so se obnesli pri njej.


Testiranje pralnih blazinic

Tisti, ki me poznate in berete moj blog že dalj časa, definitivno veste, da si za vsak izdelek, ki vam ga prdstavim na blogu, vzamem čas. Res želim dobro stestirati izdelke in spoznati posamezna podjetja, saj sem se zavezala, da bodo moje objave vedno iskrene. 

Za tiste, ki se vam ne da brati celih litanij : VŠEČ SO MI. 

Set pralnih blazinic vključuje mehke ter piling blazinice. Mehke blazinice so super za odstranjevanje nežnih ličil ter za čiščenje kože, piling bazinice pa so super za odstranjevanje malce bolj obstojnejših ličil ali kot rahel piling za kožo. 

Koža je po negi z blazinicami nežna in mehka ter odlično očiščena, pripravljena na nadaljno nego. Definitivno jih ne menjam za nič.

Sestava blazinic

  • Piling blazinice (80% bambus, 20% bombaž)
  • Mehke blazinice (60% bambus, 20% bombaž 20% poliester)
  • Bombažna vreča za pranje in shranjevanje
Pranje blazinic

Najbolj všeč mi je to, da so pralne in, da vem, da jih bom lahko ponovno uporabila. So res enostavne za uporabo ter čiščenje. V paketu prejmeš tudi bombažno vrečo za pranje in shranjevanje le teh. Blazinice po uporabi operete v pralnem stroju na  40 ° C do 60 ° C.















   
Mnenje  Amadeje 

"Pralne blazinice sem si že res dolgo želela preizkusiti, saj sem o njih slišala same dobre stvari. Do sedaj sem uporabljala le klasične vatke za enkratno uporabo. Testirala sem tako mehke, kot piling blazinice. Po tednu dni redne uporabe lahko rečem, da so se odlično izkazale pri odstranjevanju maskare, saj imam izredno občutljive oči. Kožo temeljito očistijo, hkrati pa naredijo še mehko eksfoliacijo in s tem zagotovijo boljšo prekrvavitev ter svež izgled kože. So izjemno mehke, prijetne za uporabo in enostavne za vzdrževanje. So veliko bolj prijazna izbira od tistih za enkratno uporabo. Po uporabi jih lahko preprosto opereš v bombažni vrečki v pralnem stroju, posušiš in zopet so kot nove ter pripravljene za ponovno uporabo.  Tudi Bambusova zobna ščetka je na meni pustila zelo dober vtis. Je okolju prijazna »zero-waste« lesena ščetka iz 100% biorazgradljivega bambusa in s tem idealna izbira za vsakodnevno ustno nego. Ko sem si s ščetko začela umivati zobe, se mi je sprva zdela zelo nenavadna in se je bilo treba privaditi- ščetka je namreč drugače oblikovana kakor tiste, ki sem jih uporabljala prej (npr. Curaprox). Moram reči, da je bambus na otip precej bolj prijeten v primerjavi s plastiko. Ščetka ima mehke ščitine, odlično se prilega vsem skritim kotičkom ust in dobro očisti zobno sklenino, dlesni in tudi jezik."

Ne samo, da je hvaležen planet, tudi opažam, da imam manj težav s kožo, prav tako pa mi je všeč, da blazinice res dobro odstranijo umazanijo ter ličila in, da je koža vidno očiščena in sijoča. Vsekakor priporočam vsem, ki se zavzemate za boljši planet, kakor tudi tistim skeptikom, ki ne verjamete v takšne izdelke. Vsekakor komaj čakam, da zamenjam še kakšen izdelek in tako pripomorem k boljšemu planetu.

Kako pa ti poskrbiš za čim manj odpadkov?
Si že preizkusila kakšen izdelek Haya Trgovinice?

Ne pozabi preveriti njihove ponudbe na spletni strani: KLIK
Instagram: KLIK

xoxo
Neža
Rose Touch Blog







You May Also Like

0 comments