Lifestyle: Izkušnja z Della Spina okvirji

by - 03:38:00

Že nekaj časa je preteklo od tega, ko sem prejela okvirje Della Spina, vendar mi še vedno pišete kakšno je moje mnenje o celotni izkušnji, zato sem se odločila, da o tem spišem objavo in vse skupaj strnem na enem mestu. 




Naj povem, da sem za Della Spino slišala ravno takrat, ko sem nujno potrebovala nova očala. Stara so namreč podlegla moji zadnjici in niso bila več niti na koncu uporabna - in ravno zato takšna akcija za iskanje okvirjev. Zaradi svojega zelo ozkega obraza sem nasploh težko našla okvirje, ki bi mi odgovarjali. 


Kakšna je zgodba Della Spina podjetja?


Kako izgleda preizkus očal?

Okvirje dobiš v res kratkem času na dom. Izbereš 3 okvirje, ki so ti najbolj všeč in jih BREZPLAČNO testiraš doma 7 dni. Po 7 dneh se odločiš katere boš kupil/-a, kurir pa po druge okvirje pride na zbirno mesto (ponavadi so to Petroli) .  Izi pizi, res vrhunska izkušnja, saj v teh 7 dneh res lahko dodobra stestiraš in pomeriš okvirje in se tako odločiš za tiste, ki ti najbolj odgovarjajo. 

Katere okvirje sem izbrala in jih testirala doma?

Kot sem omenila že prej imam precej ozek obraz in mi skorajda odgovarjajo samo otroški okvirji *hec*. Ampak res! Pri Della Spini je vse popredalčkano - tako, da se za vsakega posameznika najdejo pravi okvirji, ne glede na to ali imaš ozek, srednji ali široki obraz. Jaz sem izbirala iz kategorije "ozki" in izbrala naslednje: 

1. SAO PAULO okvirji

Okvirji so moderni, prozorne barve, nekoliko mačje - in ravno zato so me pritegnile. Ker pa nisem navajena na prozorne okvirje, jih na koncu nisem izbrala, čeprav mi je sedaj že malce žal, da nisem reskirala. Lahke na obrazu, okvir ni viden z očesom, ne moti.



2. LIVERPOOL okvirji

So mačkasti okvirji, čisto lahki, sama sem jih izbrala v tigrasti barvi, saj so vseeno malce bolj poudarjene. So okvir, ki sem ga takoj izbrala in vedela, da bom jih z veseljem nosila. 


3. BRISTOL okvirji

So najbolj "piflarski" v kategoriji in moram rečti, da so super, saj kljub temu, da so bolj večji niso moteči na obrazu, tudi zelo lahki so, kar je dodaten plus. Te okvirje sem kupila dodatno, saj sem mnenja, da je dobro imeti kakšno rezervo. 



Kakšna je bila moja celotna izkušnja z Della Spino?

Celotna izkušnja še mi je bila všeč predvsem zaradi samega tima Della Spine, saj so zelo prijazni, priskočijo na pomoč, ko jih potrebuješ in nasploh to, da lahko več okvirjev testiraš DOMA - je neprecenljivo. Vemo pod kakšnim pritiskom izbiraš okvirje nekje v optiki, kjer pritiskajo nate ne samo prodajalci, ampak tudi drugi obiskovalci. Tukaj pa je vse na izi - preizkušiš doma, vrneš tiste, ki jih ne boš imel/-a , plačaš okvirje in voila! Pa še super je, če se odločiš za več okvirjev, saj dobiš na 2. in 3. okvir nekaj popusta in je vse skupaj dosti ceneje. 

 Kaj pa cena?

Precej ugodno - bi jaz temu rekla. Do sedaj okvirjev s stekli z dioptrijo nisem našla po 180 EUR. 
Cena skupaj z lečami: 99 € za manjše dioptrije ali 149 € za večje.



Definitivno bom Della Spino izbrala in priporočala tudi vnaprej. Super izkušnja, ki je ne bom pozabila. 

Pa ti? Si preizkusila njihova očala? 
Kakšno je tvoje mnenje?

 


You May Also Like

0 comments