Beauty: The worst mascara?!

by - 10:51:00



Že kot najstnica sem zaradi nizkih cen in raznolike ponudbe kupovala Essence maskare, natančneje "Get Big Lashes" maskaro, ki mi je zelo odgovarjala; moje trepalnice je privihala, jih podaljšala in poudarila celoten look. Ne dolgo nazaj sem nakupovala preko Ličila.si in naletela na novo maskaro "Kises from Italy" 01 xoxoxo in jo takoj dala v košarico, saj me je njena embalaža čisto očarala in zapeljala. 

Embalaža je pravi italijanski Eye candy, je črno bele barve, celotno embalažo pa obdajajo rdeče ustnice. A ni totalno kjut?! Na fotografijah je krtačka maskare izgledala popolna za nanos, s katero lahko namažeš tudi svoje spodnje trepalnice - ampak sem se zmotila. 

Hm.... in to zelo. 

Ne vem ali je to samo napaka, ampak moja maskara je grozna. Na krtački je ogromno preveč vsebine, krtačke ni možno niti očistiti, kaj še le, da bi z njo namazala trepalnice. Seveda sem morala preizkusiti, ampak mi je bilo že čez par sekund žal. Maskara grozno zlepi trepalnice, super jih poudari, ampak enostavno ne izgledajo lepo. Odvečno vsebino maskare sem hotela s krtačke očistiti ob rob, ampak totalno neuspešno - res ne vem kaj bi še lahko naredila, da bi bila maskara uporabna. Kakšna škoda!



ENG

As a teenage girl I always liked Essence mascara's, not because they were cheap but also good. My favorite one was "Get Big Lashes", because it really make your lashes look long and defined. I was shopping on Ličila.si and I came across this beautiful mascara from Essence - "Kisses from Italy" which absolutely blew me away and I had to purchase it. The package is so cute - black and white with red lips on it, I mean can it be any more pretty? I was so excited to try it, because I'm using the same mascara for years now and I'm gonna say it - oh god, what did I buy? This mascara doesn't do any good, it sticks your lashes together and I was looking like a crazy spider - FOR REAL. I'm so disappointed with this mascara I can't even tell you. I don't know if it's some kind of a mistake, but this just don't work on my lashes. Did you tried it? Tell me in the comment section xx


Si jo preizkusila? Je tebe navdušila? 
Zaupaj mi pod komentarji



You May Also Like

0 comments