Beauty: Review of Rapid White Bleaching Strips

by - 03:03:00

Mislim, da si prav vsak želi zdravih, belih in lepih zob. Redno uživanje nekaterih vrst hrane in pijače pa tudi tobaka lahko povzroči obarvane zobe. V Slovenijo smo pred kratkim dobili inovativni izdelek Rapid White, ki je na voljo v dveh priročnih oblikah in sicer kot sistem z gelom ter trakci za beljenje zob. 



V testiranje sem prejela trakce za beljenje zob za samo 5 dnevno uporabo. Gre za samorazgradljive belilne trakove, ki ponujajo varen, učinkovit ter preprost način za beljenje zob kar doma. Trakci se samodejno raztopijo v ustih in ponujajo unčinkovito beljenje zob. So zelo tanki, prožni in prosojni. Pa delujejo? Beri naprej in prav kmalu boš izvedela kakšna je bila moja izkušnja. 


"Klinično je dokazano, da Rapid White Express trakci za beljenje zob pokažejo vidne rezultate po samo petih dneh, najboljši rezultat pa po enem tednu uporabe."

Najprej bom nekaj besed namenila sami embalaži, ki je zelo privačna, modre in srebrne barve in takoj pade v oči. V notranjosti se skriva 14 zavojčkov z dvema razgradljivima trakovoma in pospeševalnik. 

Kako jih uporabljamo?

1. Pred uporabo vedno očistimo zobe in pokapamo s pospeševalnikom, nato pa previdno prilepimo trakove. S prstom jih malce pritisnemo ob zobe. 

2. Trakova se razgradita v ustih približno po 5-7 minutah. Usta moramo potem dobro izprati z vodo. 

3. Voila! 

Moja izkušnja z Rapid White Bleaching Strips

Trakce sem uporabljala 5 dni, moram priznati, da sem kljub radovednosti kar se tiče samega delovanja, včasih tudi kak dan pozabila na njih. 

Najprej me je zmotilo to, da sem ob prvem testiranju komaj odstranila trak s folije in se mi je zdelo zelo čudno, najprej sem mislila, da dobro ne odstranjujem trakca, vendar se je na koncu izkazalo, da so se ostali enostavno dali odstraniti, tako, da je bila najbrž pri prvem neka napaka. 

Sam občutek na zobeh je bil vredu, zelo pa me je motilo samo razgrajevanje trakcev in zelo močen okus. Po razgraditvi trakcev sem sprala zobe z vodo, zobje so izgledali sijoči in zdravi. Po nekaj dneh uporabe sem videla prve znake delovanja, zobje so izgledali za nekaj odtenkov bolj beli, vendar želenih rezultatov nisem dosegla, saj se zavedam, da bi trakce morala uporabljati več tednov, da bi bila razlika bistvena. 

Bi jih še kdaj kupila?

Mogoče. Vendar bi takrat res podaljšala to dobo preizkušanja izdelka, saj se v 5 dneh ne more zgoditi čudež. Izdelek sam po sebi ni slab, verjetno pa bi drugič preizkusila še beljenje z gelom. Z belilnim sistemom sem se srečala drugič in me v tem času ni zelo navdušil. Prav tako sem tudi zmanjšala količino popite kave in čaja. 


Ti je bila objava všeč? Si tudi ti že mogoče preizkusila kakšne belilne lističe?
Kakšna je bila tvoja izkušnja?

Zapiši v komentar




*This product was sent to me by the company itself or its PR.

You May Also Like

4 comments

  1. Jaz bi sprobala tisto pasto oz prašek iz aktivnega ogljika. Baje je super. Če bom naročala, ti polovico odstopim za testek :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Če isto razmišljama imaš v mislih Karbonoir? Mene ful mikajo lističi Mr. Blanc, ampak so kar finančni zalogaj, tako, da so še zaenrat na moji Wishlisti. No, če se odločiš - se priporočam! <3

      Hvala za komentar

      xx

      Izbriši
    2. MrBlanc listice mas na ebayi za 10 evrov, iste kak jih kupis prinas za 2x vec :) bon jih v kratken narocala, lehko se tebi narocim :)
      Ana Kosi xx

      Izbriši
    3. Res? Nisem niti gledala, ponavadi ne naročam preko ebaya. Bi bilo super, se boma dogovorile.

      Hvala za komentar

      xx

      Izbriši