Beauty: Perfect for Summer: Secret Garden of Afrodita Cosmetics

by - 04:47:00

Kljub temu, da je kolekcija Secret Garden kozmetike Afrodita bila predstavljena v času pomladi, letos, me izdelki osrečujejo tudi v poletju. Govorim o dveh odličnih gelih za tuširanje z vonjem vrtnic in cvetov magnolije, ki sem ju preizkušala konec pomladi in v začetku poletja in sta me čisto očarala, zato sem se odločila, da ju predstavim še vam.  

Cvetlice letos prevladujejo tako v modnem svetu kakor tudi pod tušem. Vonj je tisti, ki me najbolj prepriča, saj je nežen in obstojen, koža pa mehka in dišeča. 



Secret Garden kolekcija se ponaša s štirimi različnimi geli za tuširanje z vonjem cvetlic in sicer: vonj potonike, magnolije, vrtnic in orhideje. Tekstura gelov je bogata in negovalna, vonji pa so precej prijetni, pristni, kot bi duhali šopek cvetlic.


Gela sem kupila v darilnem setu v katerega sem se zaljubila na prvi pogled. Embalaža polna cvetlic, katero krasi tudi čudovita pisava, ki doda piko na i. Super za presenečenje ali darilo nam ljubljeni osebi. 



MAGNOLIA BLOSSOM 

Cvet magnolije je oljni gel za prhanje, ki nas zapelje po skrivnostnih cvetličnih vrtovih in s svojim sladko očarljivim vonjem magnolije pričara sproščujoč ritual pod prho. Oljna formula kožo naredi mehko, jo ščiti pred izsuševanjem, prav tako pa jo omamno odišavi. 


LOVELY ROSES

Lovely Roses je kremni gel za prhanje, ki nas pod prho zasuje s prefinjenim vonjem belih vrtnic, ki je zelo osvežujoč in nežen. Tuš gel je ustvarjen za popolno razvajanje pod prho, kožo nežno očisti, jo naredi mehko, koža pa še omamno diši nekaj ur. 


Če bi morala izbrati samo en vonj bi se odločila za...

Magnolijo. Kljub temu, da obožujem vrtnice in njihov vonj je moj favorit tokrat cvet magnolije. Všeč mi je sladek vonj, ki mi nekako bolj odgovarja kot pa vonj vrtnic. Bi pa lahko rekla, da je Lovely Roses tuš gel precej bolj osvežujoč in odličen za poletje. 

Ponudbo gelov Secret Garden kozmetike Afrodite si lahko ogledaš na naslednji povezavi: KLIK

Si tudi ti že preizkusila njihove gele za tuširanje iz kolekcije Secret Garden? Kako so ti všeč? 
Kakšna je tvoja izkušnja in kateri vonj je tvoj najljubši?

Zapiši v komentar



You May Also Like

2 comments

  1. WOW tvoje fotke so čudovite! Moram reči, da je moj najljubši vonj iz te kolekcije definitivno Lovely Roses:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Najlepša hvala! Meni so prav vsi vonji všeč, nekako najljubši pa mi je vonj magnolije, čudno, ker ponavadi sem vedno za vrtnice. Je pa res tak svež, super za poletje.

      Hvala za komentar xx

      Izbriši