BFOD: Kaja Antolin: Review of Nivea Oil in Lotion - Vanilla & Almond Oil

by - 06:50:00

Malce z zamudo je tukaj že druga BFOD objava, katere namen že najbrž poznate. Za tiste, ki ste na mojem blogu prvič pa naj va na kratko obrazložim za kaj gre. Kratica BFOD pomeni blogerka za en dan in sicer tokrat je to postala mlada, perspektivna Kaja Antolin, ki se je z blogerskim svetom že nekoliko spoznala, prav tako pa je dobila priložnost za testiranje Nivea Oil in Lotion losjona z vonjem vanilije in objavo na mojem blogu. Pa poglejmo kakšna je bila njena izkušnja in kaj je zapisala o losjonu.

Embalaža na zunaj izgleda zelo prijetno, je lepe barve in se zelo priročno odpira. V njej je 220 ml losjona, kar se mi zdi zadostna količina, ki ti je ne zmanjka takoj.


Nivein losjon za telo ima zelo prijeten in sladek vonj po vaniliji. Losjon bi se naj hitro vpijal, navlažil suho kožo in bil do nje predvsem nežen. Po dveh tednih preizkušanja sem ugotovila, da se res kar hitro vpije v kožo in kljub temu, da je koža navlažena nimam občutka mastnosti na rokah, kar je pri večini losjonih zame problem, kajti z mastnimi rokami se ne moreš ničesar dotikati in moraš biti pazljiv da si kreme ne preneseš na oblačila. 

Vonj je obstojen približno 8 do 9 ur, koža pa je navlažena cel dan. Ker imam zelo občutljivo kožo, sem bila pred preizkušnjo v dvomih kako bo moja koža reagirala, še posebej zaradi močnega vonja vanilije. Bila sem pozitivno presenečena ko sem ugotovila kako nežen je losjon do občutljive kože in da s tem losjonom nebom imela težav.

Niveini izdelki so že od nekdaj eni izmed mojih najljubših, saj so zelo prijazni in ne dražijo kože. Tudi tokrat me z novim losjonom niso razočarali.

Love, Kaja




You May Also Like

0 comments