Beauty: Review of H&M Unicorn Wet Wipes & Make Up Sponge

by - 06:11:00

Med potikanjem po prodajalni H&M sem naletela na totalno srčkana lepotna pripomočka in se odločila, da nekaj o njiju zapišem tudi tukaj, na blogu. H&M je prodajalna v katero vedno rada pokukam, saj veliko večino oblačil najdem prav tam. Nekako ima vse po mojem okusu, od casual kosov, do tistih trendih in vse tja do svečanih. Skratka - vse na enem mestu. Včasih najdem kaj tudi na otroškem oddelku - ja, prav si prebrala. To je privilegij manjših žensk. Najdejo se res odlični kosi.


Tokrat pa sem se odločila za lepotni nakup v H&M-u. Kupila sem dva srčkana pripomočka in sicer gobico za nanašanje pudra ter vlažilne robčke s čudovitim potiskom s samorogi. Za nakup sem se odločila zato, saj še nisem preizkusila nič lepotilnega znamke H&M pa tudi to, da sem gobico nujno potrebovala, robčkom pa se nekako nisem mogla upreti. Ups. 


Pa poglejmo kako sem zadovoljna z zadnjim H&M nakupom, kakšna je bila celotna izkušnja ter kakšni so moji prvi vtisi o izdelkoma. 

1. GOBICA ZA NANOS PUDRA


Embalaža gobice je prozorna plastična vrečka na kateri je ljubki napis ter ostale informacije. Ravno sem bila v iskanju nove gobice in sem mimogrete kupila to.


Gobica je na otip precej mehka, roza barve in izgleda čudovito - pravi eye candy. Sam nanos z gobico je bil katastrofa, takoj je popila veliko podlage, prav tako pa se puder ni tako zelo dobro razmazal po obrazu, vse skupaj je izgledalo zelo grozno, če sem povsem iskrena. Na žalost me je gobica zelo razočarala in je nebi kupila več.

Cena gobice je 2, 99 EUR.


2. VLAŽILNI ROBČKI


Se lahko pogovorimo o tej prečudoviti embalaži robčkov? Potisk donutsov in samorogov je odličen. Pravi zame! Robčki so bili zelo poceni, hkrati pa bom na potovanju rabila nekaj vlažilnega, vsekakor takšni robčki pridejo vedno prav. 

Cena robčkov je 1 EUR.


Vonj je zelo nežen, super, saj ne maram preveč dišav. Robčki dišijo po roza cvetlicah. Mmmm, osvežilno!

So res priročni in so pri meni must have izdelek, ki ga imam vedno v torbici. Nikoli ne veš kje jih boš potrebovala. 


Pa ti? Si preizkusila že kaj iz lepotilne poličke v H&M prodajalnah? 
Če si, zapiši v komentar, vesela bom, če boš svojo izkušnjo delila z menoj. 





You May Also Like

3 comments

  1. ooooh kk kjuuut!! Pač to piše H&M manijak 😂☺️ A si že kdaj poskusila prav ličila, ki jih imajo? 😍

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joooj niti ne govori - sem tudi H&M manijak. Je pa res, da je to prvo kar sem preizkusila iz lepotilne poličke. V Murski Sobototi niti nimajo toliko na voljo (hvalabogu), pomojem bi se znesek kar drastično dvignil... haha.

      Pa ti? Si že preizkusila kaj? Mi mogoče kaj priporočaš?

      xx

      Izbriši
    2. hahahah ja verjamem :P

      Drugače pa ne, še nikoli, ker se drugače dejansko sploh ne ličim in potem črpam vso znanje od vseh vas beauty gurujev 😍 Ampak sem vesela da je bil review tele kjut gobice pozitiven 😊Si jo bom šla kar iskat 😍

      Izbriši