Food: Vanilijev puding z vročimi malinami

by - 03:12:00

Ker sem strašen sladkosned sem Valentinovo preživela v družbi slaščic in se odločila, da ta enostaven in hiter recept delim še z vami, da bomo se lahko skupaj posladkale in med sabo delile še kakšen dober recept.

Za Valentinovo sem svoje domače presenetila s slastno sladico ter ročno izdelanimi voščilnicami z mislijo o ljubezni. Obožujem minimalistična darila/presenečenja in nikoli se ne branim nečesa sladkega.

Torej o kateri sladici govorim? Kaj je tako enostavno in hitro za narediti...hm... PUDING...in sadje!


Sestavine:

- Vanilijev puding (3 vrečke)
- 1,5 mleka (lahko tudi riževo, sojino)
- 3-4 žlice sladkorja
- Zamrznjeno ali svežo sadje (maline, jagode, borovnice) 

Potek:

1. 1,5 litra mleka vliješ v posodo in jo pristaviš na največji ogenj. Od količine mleka v posodi vzameš približno 10 žlic mleka in ga vliješ v merilnik.

2. V merilnik (in mleko) dodaj 3 vrečke pudinga in dobro premešaj, da ne bo vidnih grudic.

3. V merilnik dodaj od 3-5 žlic sladkorja in še enkrat dobro premešaj.

4. Tik preden mleko v posodi zavre prilij vsebino iz merilnika in mešaj, zmanjšaj ogenj na srednje. 

5. Med mešanjem opazuj kako se bo vsebina zgostila ter po približno 5-10 minutah ugasni ter odstavi s štedilnika.

6. Steklene sklečke najprej splahni z vodo in počasi polni s pudingom, potem pa vse skupaj postavimo v hladilnik, da se strdi.

7. Sadje damo v posodo na srednji ogenj in mešamo. Dodamo 2 žlici sladkorja in kuhamo še približno 5 minut. Jaz sem se tokrat odločila za domače maline, ki sem jih prej odtalila na sobni temperaturi.

8. Vročo sadje polijemo po pudingu. Po želji lahko stepemo še smetano in okrasimo.

9. Voila!


Si tudi ti sladkosnedka? 
Si mogoče že preizkusila to enostavno in hitro sladico? 
Definitivno super ideja, če pričakuješ obiske in si v časovni stiski ali pa kar tako, za presenečenje domačih. 
Jo boš pripravila?

Zapiši v komentar






You May Also Like

0 comments