Beauty: Na testu: True Colour Supreme šminki Nourishing Pink in Supple Magenta

by - 05:56:00

"Praznik" zaljubljencev je vedno bližje in bližje, zato sem se odločila, da na blog vključim nekaj novosti, ki sem jih prejela od znamke Avon. Gre za dve čudoviti šminki in maskaro, ki so opevane ravno zaradi njihove izjemnosti, saj vsebujejo dragocena olja. Nad samim testiranjem sem bila tako navdušena, kot tudi malce nervozna, saj priznam, da pri meni zadnje čase prevladujejo šminke z mat finišem. Prav tako sem se veselila preizkušanja maskare, saj mislim, da je to celo moja prva Avon maskara, ki se je znašla v moji zbirki ličil. O maskari bom več spregovorila v drugi objavi, ki prihaja na blog prav kmalu. Pa poglejmo kako sta se obnesli šminki...


Embalaža šmink daje precej glamurozen, eleganten videz, še bolj posebno pa jo naredi rose gold obroba z Avon napisom. Embalaža je zelo kvalitetna, pokrovček se da odlično zapreti, kar mi je všeč, saj je kot nalašč za nošnjo v torbici, z njim pa bo notranjost ostala nepoškodovana.

Posebnost šmink je njihov izgled - marmorni videz šminke, ki izdelek naredi drugačnega in doda piko na i, kar se tiče videza. Kako sta se obnesli pa v nadaljevanju...


Avon True Supreme Nourishing šminke so rdečila, ki obarvajo, nahranijo ter navlažijo ustnice. Izdelek obljublja bogato in enakomerno barvo - s čim se strinjam, sama pigmentiranost je odlična, izdelek se odlično razporedi po ustnicah; globoko in intenzivno vlaženje, ki traja do 24 ur - ustnice so po nanosu šminke mehke in gladke, brez lepljivega občutka.


Odtenek Nourishing Pink - je rjavo rdeč odtenek, pigmentiranost je dobra. Obožujem tako rdečo kot rjavo barvo, všeč mi je, da je poudarek vseeno na rjavi. 

Odtenek Supple Magenta - je kričeče roza barve, vsebuje majhne bleščice, ki na ustnicah niso tako vidne, vendar je končni izgled čudovit, saj izgleda precej metallic. Ne vem kaj mi je, ampak zadnje čase obožujem roza odtenke na ustnicah. 


Šminki sta super, saj sta dobro pigmentirani, kremna in hranljiva formula pa poskrbi, da ustnic ne izsušita ampak jim nudita nenehno vlaženje. 


Obstojnost je dobra, glede na to, da sta šminki kremni. Na ustnicah se obdržita približno 2 uri. Nasvet: Za daljšo obstojnost lahko ustnice malce popivnaš z robčkom, s čim boš podaljšala obstojnost šminke.

Cena (redna) šminke je 8,50 , kar se mi zdi glede na samo obstojnost in to, da je edini waw efekt marmorni izgled - malce previsoka.

Z vami bi še rada delila situacijo v kateri sem se tokrat znašla prvič in imam občutek, da ne zadnjič. Takoj, ko sem šminki prejela sem ju testirala in ugotovila, da mi Nourishing Pink sploh ne pristaja, Supple Magenta je izgledala boljše, saj je popestrila moj obraz in dodala nekaj živega, barvnega. Odločila sem se, da šminki bolj dobro stestiram, najbrž je bil le tak dan, da mi pač nista bili tako všeč. In ko sem pripravljala objavo sem šminki še vseeno enkrat preizkusila, da bi fotografirala njun izgled na ustnicah. In zgodilo se je nekaj nepričakovanega... Nourishing Pink mi je bila tako všeč, da nisem mogla verjeti. Lepo se je prilagodila mojemu tenu kože in popestrila celoten #nomakeupmakeup videz. Prišla sem do spoznanja, da sta mi šminki res zelo všeč, kljub temu, da sta kremni. Je že imela katera takšno izkušnjo?

Izgled na ustnicah


Levo: Nourishing Pink                                    Desno: Supple Magenta

Šminke se mi zdijo primerne za vse tiste, ki si želite dobro pigmentiranost in mehke, nahranjene ustnice. Super so definitivno za hladne dni, saj poskrbijo, da bodo naše ustnice kljub mrazu izgledale odlično, brez suhih delcev. Z šminkama sem zadovoljna, vendar mogoče ne tako zelo kot nad njihovimi šminkami z mat izgledom na ustnicah. Poleg marmornega videza me je prepričala sama pigmentiranost in dobra prekrivnost, ki jo dosežemo že z enim ali dvema nanosoma. Če iščeš nekaj hranljivega, vendar dobro pigmentiranega - nosljivega za v šolo ali službo ti šminki definitivno priporočam.

O izdelku so pisali tudi soblogerke:

Brownimalist - KLIK
Adjusting Beauty - KLIK
Filtrmag beauty - KLIK


Pa ti? Si že preizkusila kakšno Avon šminko? 
Kateri odtenek Supreme Nourishing šmink ti je najbolj všeč? 
Zapiši v komentar



You May Also Like

4 comments

  1. No vidiš da ti Nourishing Pink paše. Pa še kako. :) <3
    Jaz imam vedno te fore, da so mi šminke všeč, ampak potem za vsako kombiniram določen makeup, ker se mi zdi da vse k vsemu ne paše :D.

    Se strinjam s tvojim opisom, so res perfektne za hladne mesece in lepo ohranjajo ustnice navlažene :).

    Hvala za omembo ;) <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Petra!

      Dejansko me je ta situacija tako zmedla, da mi ni bilo nič več jasno. Sta mi pa postale všeč in ju res priporočam, čeprav nisem pristaš kremnih šmink.

      Tebi pa dejansko VSE pašejo <3 Lipstick Queen, hihi.

      Hvala za komentar,

      xx

      Izbriši
  2. Tudi meni so še zmeraj najboljše njihove mat šminke :) Te so mi predvsem zaradi izgleda všeč, saj obstojnost ni ne vem kaj. Mi je pa na tebi lepo videti odtenek Nourishing Pink :) In pa hvala za omembo! <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni so najboljše njihove MAT šminkice, od SUPREME šminkic pa imam trenutno samo en odtenek in sicer rose revival in moram reči da je top

    OdgovoriIzbriši