BEAUTY: Review of Garnier Neo Dry Mist Light Freshness

by - 04:40:00

Danes vam v novi objavi predstavljam še enega izmed Garnier Neo deodorantov z inovacijo krožnega pršilca, ki je več kot odličen. O Garnier deodorantu sem govorila že v nekoliko starejši objavi, ki so jo lahko prebereš tukaj: KLIK. Do zdaj sem preizkusila kar nekaj vonjev in niti en me ni razočaral. Pa poglejmo kako se je na meni odrezal vonj "Light Freshness"...

GARNIER NEO DEODORANT/ANTIPERSPIRANT (Light Freshness)


Garnier je opravil odlično delo, še posebej z inovacijo krožne pršilke, ki poskrbi, da se deodorant enakomerno razprši po koži. Njegov vonj je zelo prijeten (navdih: veter z oceana), nežen, na koži se obdrži več ur in tudi ob znojenju ni zazanati tistega neprijetnega vonja.


Njegova obstojnost je več kot odlična, poskrbi za skoraj 48-urno zaščito in ne vsebuje alkohola. Za razliko od drugih deodorantov ta kože ne draži, niti po britju in ne pušča kakršnikoli madežev, kar je odlično. 



Ocena/Mnenje:

Tako kot ostali vonji, me je tudi ta navdušil in ga izredno rada uporabljam. Kot sem že omenila v prvem blog postu je prava konkurenca Borotalcu, saj kože ne draži, jo neguje, ji zagotavlja dolgotrajno zaščito in jo ščiti pred neprijetnimi vonji. Vonj deodoranta je zelo nežen, navdih zanj je bil veter z ocena, zelo svež vonj, ki se na koži obdrži skoraj cel dan. Vsekakor priporočam vsem tistim, ki imajo probleme s potenjem in tistim z občutljivo kožo. Garantiram, da vas ne bo razočaral! Priporočam! 


Ocena (1-10): 10


Pa ti? Si že preizkusila kateri vonj?
Kakšno je tvoje mnenje?

Comment below


xoxo
Neža




*This product was sent to me by the company itself or its PR.





You May Also Like

0 comments