BEAUTY: Review of Batiste Dry Shampoo (Cherry)

by - 01:54:00

Sobotno popoldne. Vsa naveličana in utrujena od vsakodnevnih obveznosti ležiš na kavču in brskaš po televizijskih kanalih. Nato pozvoni telefon in BUM. Nujno se moraš odpraviti nekam, ti pa nimaš umitih las. Katastrofa, panika. Kako si boš umila svoje dolge lase v nekaj minutah? Kaj storiti? V takšnih situacijah se lahko, kar hitro znajdemo, zato je dobro da imamo pri sebi vedno Batiste šampon za suho pranje las. Kaj sploh je Batiste suhi šampon? Kakšno je njegovo delovanje? Kako ga sploh uporabljamo? Pa poglejmo...


BATISTE SUHI ŠAMPON ZA PRANJE LAS (CHERRY)

Suhi šampon je praktična rešitev, ko nam primanjkuje časa za umivanje las. Z njegovo učinkovitostjo si lahko to opravilo prestavimo za kakšen dan ali dva in imamo kljub temu lep izgled pričeske. Šampon lase osveži, s čudovitim vonjem češenj, hkrati pa s svojim delovanjem lase naredi mehke, izgled las pa je kot, če bi bili sveže umiti.



Kako ga uporabljati?

Šampon moramo nujno pred uporabo pretresti, nato pa z razdalje 30 cm razpršiti po laseh. Nato s prsti rahlo vmasiramo šampon, da se "vpije", počakamo nekaj trenutkov in voila! Naši lasje izgledajo kot novi. 


Vonj

Na voljo je več vrst šamponov različnih vonjev, sama imam šampon z vonjem češenj in nenormalno diši - i love it! Vonj se po uporabi na laseh obdrži še kar nekaj časa, nato počasi zbledi oz. se razdiši. 


Mnenje/Ocena:

Že kar nekaj časa sem poslušala izjave punc, ki so bile z izdelkom zelo zadovoljne, zato sem imela veliko željo izdelek preizkusiti. In zdaj, ko sem ga preizkusila; Odličen je. Preprosto enkraten izdelek, ki te odreši muk, ko se znajdeš v časovni stiski. Dvomim, da bom sploh še kdaj brez tega pripomočka! Prejela sem tega v 50 ml embalaži, seveda se ga da kupiti tudi v večjih embalažah. Punce, če še niste preizkusile tega, vam ga toplo priporočam. Sama sem bila najprej skeptična, če ta stvar sploh deluje, ampak me je prepričal že po prvih sekundah nanosa. Lasje res izgledajo kot sveže umiti, pripravljeni na oblikovanje pričeske, brez kakršnegakoli umivanja. Seveda to ne pomeni, da si las ne rabimo več umivati je pa odličen pripomoček, ko se nam mudi ali ko pride tak lenoben dan, da se nam nič ne ljubi. 
Ocena (1-10): 10

*Nasvet za temnolaske: Če imaš temne lase se drži navodil in šampon uporabljaj na razdalji 30 cm ali še boljše - izberi šampon za rjave lase, saj se po uporabi na temnih laseh naredi bela sled, katere odstranjevanje traja kar nekaj časa.

Izdelke Batiste lahko kupite na spletni trgovini : licila.si ali v prodajalnah Muller.


Pa ti? Si že preizkusila suhi šampon? 
Kakšna je tvoja izkušnja?


xoxo
Neža



*This product was sent to me by the company itself or its PR.







You May Also Like

3 comments

  1. Sem zadnjič v Müllerju videla, da imajo tudi te minije. Jej :D. Jaz sem navdušena nad Batistejem točno za te situacije, ki si jih opisala. Kakšen dan prešvinglam. In res dobro razmasti lasišče :).

    OdgovoriIzbriši
  2. Izdelek, ki je res must have!100%. Me je že rešil iz težav, še posebno pride v poštev pri tistih, ki se nam hitro mastijo lasjem. Vemo pa da prepogosto umivanje las le tem škoduje. Rešitev je na dlani - Batiste :)) in dan bo spet lepši ;)

    OdgovoriIzbriši