LIFESTYLE: SummerMBeauty Event

by - 11:31:00

Pozdravljene lepotičke! Kot ste že lahko videle na moji Facebook strani, Instagramu ter Snapchatu-u, smo se blogerke udeležile prvega, ja, prav si prebrala - prvega blogerskega eventa v Mariboru. To je bil moj drugi blogerski event, ki sem se ga udeležila in moram priznati, da sem vedno bolj vesela, da sem se pridružila blogerski skupinici, ki jo sestavlja toliko super punc. Kje je potekal event? Kaj smo počele? In kdo so bili gostje? In katera je bila VIP gostja? Vse to ti bom razkrila v nadaljevanju...



                                                            KAJ?KJE?ZAKAJ?KAKO?

Lokacija



Kje? Uf, lokacija je bila prečudovita, dogodek je namreč potekal v Luft-u (klik), ki se nahaja kar v 11. nadstropju ogromno visoke stavbe. Ambient v Luftu je super, ponuja pa tudi prečudovit razgled nad mestom. Če še nisi obiskala Luft-a, ga defintivno moraš!

Prihod na dogodek, sprejem

Ko smo vstopile v stavbo sta bila pred nami dva lifta s katerimi smo se punce povzpele v 11. nadstropje, kjer so nas že pričakovale organizatorke dogodka, nasmejane do ušes. Ena po ena smo stopale k pultom, kjer smo se predstavile in pozdravile, vsaka pa je ob vstopu dobila že kar nekaj darilc za dobrodošlico. "Kaj češ lepšega, ne?" bi rekli Mariborčani. Prav tako je bil za vsako blogerko na voljo kozarec šampanjca (soo, fancy). Program je povezoval znan obraz Maribora, lahko rečem kar celotne Slovenije Tim Kores-Kori. Bilo ga je kar malo zabavno gledati, ko je prebiral vse te kozmetične izraze, haha.



Blogerska dnevna soba

Organizatorke so za nas rezervirale prav posebno sobo, kjer se je odvijal skoraj celoten program. Najprej smo se posedle, pokramljale, spile kakšen šluk ali dva šampanjca, ki je še kako prijal ob vročini, ki nas je spremljala, vendar je bil razgled tako bombastičen, da nisem mogla nehati zreti naokoli.



Predstavitev tehnike : Contouring obraza z vizažistko Sabrino Vidovič




Najprej je sledila poučna lekcija contouringa obraza. Sabrina se nam je na kratko predstavila, nato pa je pokazala kako pravilno zasenčiti obraz in naštela nekaj uporabnih trikov, ki jih je dobro vedeti. Mislim, da je vsaka izmed nas slišala nekaj novega, poučnega. Predstavitev contouringa se mi je zdela zelo zanimiva, saj je Sabrina res lepo, nezakomplicirano razložila sam potek in trike, vmes smo se tudi malo nasmejali - skratka, bilo je zabavno. Zame je bilo to kot podoživljanje srednje kozmetične šole, saj je naša praksa izgledala kar podobno.


Skupinsko slikanje

Po kratki predstavitvi tehnike contouringa obraza je sledilo skupinsko slikanje na terasi. Svetloba je bila kar močna, zato, se že veselim fotografij, da se malo nasmejem svojemu izrazu.

Predstavitev znamk na stojnicah

Po skupinskem slikanju je sledila pavza, kjer smo se blogerke malo zluftale, kaj prigriznile, spile kavico, nato pa je sledilo predstavitev znamk na stojnicah. Znamke so predstavile svoje izdelke, bilo je super, saj so ti bili na voljo za kakršnakoli vprašanja/nasvete. Izdelke smo lahko prav tako poduhale in preizkusile. Pri vsaki stojnici smo dobile še majhno darilce z izdelki.














Nagradne igre



Med samimi pavzami, ki smo jih imele so potekale tudi različne nagradne igre v sodelovanju z Niveo, Malo črno oblekico, Brutus Clothing in Cd. Sama ideja nagradnih iger mi je bila zelo všeč, saj smo imele nenehno postavljene določene izzive in delo - fotkanje in objavljanje na IG, seveda. FUN!

Predstavitev permanentnega make up-a

Predstavitev permanentnega make up-a je bila zadnja med predstavitvami in samega dogodka. Gospa nam je predstavila njeno zgodbo o začetkih delovanja kozmetičnega salona ter permanentnega make up-a, govorila je tudi o zgodovini le tega, o kontraindikacijah in možnih zapletih, kakor tudi kako tak postopek sploh poteka.


Podelitev nagrad s Korijem

Mislim, da smo bile na koncu že kar precej izmučene , a nas je naš dragi Kori kar malo predramil s podelitvijo nagrad za najboljšo fotografijo nagradnih izzivov. No, moram se celo malo pohvalit, da sem tudi jaz prejela simpatično in zelo uporabno darilce in sicer izdelka znamke Essentiq, ki zelooo dišita. Kmalu bom spisala tudi objavo z več informacij.


No, tako se je blogerski dogodek SummerMBeauty nekako približeval koncu. V zraku je bilo čutiti utrujenost, kakor tudi hude bolečine žuljev - v mojem primeru, zato žal nisem mogla ostati na after party-ju. Po dogodku se je v Luftu namreč še dogajalo, predstavili so se Brutus Clothing, Taja Jeglich Design in Theo Karas Photography.


In.....kdo....je....bila....VIP gostja?


VIP gostja je bila 25 letna Ana Alyssa, ki je v začetkih pisanja svojega bloga. Je navdušenka nad kozmetiko, fitnesom in zdravo prehrano. 

Obiščite njen blog za več informacij: KLIK
&
podarite kakšen všeček njeni Facebook strani: KLIK KLIK


Zahvala organizatorkam & sponzorjem

Najprej: Hvala za povabilo. Punce vedela sem, da pripravljate nekaj posebnega, vendar si nisem nikoli mislila, da bo dogodek na tako visoki ravni. Ambient je bil čudovit, kakor tudi postrežba in prigrizki. Predstavitve znamk so bile zelo poučne in zanimive, predvsem pa sproščene, kar mi je bilo najbolj všeč. Sindi, Nina, Aleksandra in Ajda: Hvala še enkrat. Super ste opravile delo organizatork. Zelo vesela sem, da sem imela priložnost spoznati še ostale soblogerke, res ste super punce in vesela sem, da sem se pridružila tako povezani blogerski družinici. Zahvala gre tudi vsem sponzorjem, ki so poskrbeli za več mesecev razvajanja z izdelki in fitnes, saj je bilo vrečk reees ogrooomno. Nekaj se bo defintivno našlo tudi za vas, drage bralke, zato spremljajte blog in Facebook stran ;).
Se vidimo naslednje leto!

Sponzorji:

1001dar, 4kidsandus, AlpStories, Aroma Herbal, Avon, Babushka, Brlogarka, Brutus Clothing, CD, DashBox, De Le Roi, Dvorec Trebnik, Essence/Catrice, Essentiq, Etre Belle, Everet, Gurleain, Henkel, Herbio, LCDM, Ličila.si, Luft, Mala Črna Oblekica, Malinca, Many loves by Sabrina, MediForma, Nivea, Nivea Versa Šorli, Paula's Choice, Rosena, Sanalabor, Skin Truth, Soraya, Super Obrok, Tim Kores, Union (Nula), Venera Kozmetika, Vila Vita/ Vital Market, Zeliščna Cvetka, Zisha, Fotograf (Matjaž Malenšek), Miša Margan, Glina.si.



xoxo
Neža













You May Also Like

4 comments

  1. Jej za prvi dogodek v Mariboru! :D Jaz sem bila verjetno tega najbolj vesela. Vse ostalo kar je sledilo, je bilo pa samo še nadgradnja :). Punce so se res potrudile in še zdaj ne morem verjeti, da so dobile toliko sponzorjev. Ti pa si pridno fotkala in zajela atmosfero dogodka :D. Jaz se še vedno smejem na tvojo "nuno", ki si jo omenjala :D.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja,superfinofajn, da je potekal v Mariboru. Tudi jaz sem bila tega zelo vesela in punce so se res potrudile kar se tiče vse organizacije in sponzorjev. S fotografijami na žalost nisem zelo zadovoljna (slaba svetloba, ugh), ampak sem vseeno raje vključila svoje, saj odražajo kako sem dogodek doživljala skozi svoje oči. Hahah, moja standardna poza nune pa je res grozna, moram nujno malo potrenirati za naslednje dogodke, hihi. xx

      Izbriši
  2. Kaj pa fotke :O <3 Love them.

    Super objava, Neža (y)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O, hvala Sindi <3 In najbolj: hvala vam organizatorkam, delo ste opravile res enkratno! xx

      Izbriši