BEAUTY: Avon Naturals Body Care Shower Gel & Body Lotion

by - 09:31:00

Naporen dan v službi, stres, utrujenost, veliko obvezosti čez dan... Kaj je ob takšnih trenutkih lepšega kot osvežilna prha in kanček dišečega, fresh tuš gela in losjona za telo, katere vonj osveži počutje in sprošča pozitivno energijo, ki te napolni za obveznosti čez dan. Da ne bom predolga, govorim o liniji izdelkov znamke Avon Naturals. Izdelka sem prejela v testiranje in nebi mogla biti bolj hvaležna Avonu, saj ju obožujem. Defintivno bi ju priporočala vsem, ki ste "busy" in rabite kanček osvežitve. 

Avon Neutrals Body Care Pomegranate & Mango losjon za telo

Losjon za telo je moj najljubši. Vonj je prijeten, osvežilen, saden in sladek. Precej pomladni in res ga takoj vzljubiš. Kožo nahrani, jo nekoliko zmehča, koža je po uporabi navlažena ter prijetnega vonja po mangu in granatnem jabolku. 


Embalaža
Embalaža je plastična. Zelo mi je všeč design, ki prav sporoča, da bo izdelek osvežilen in odličen. Pri obema izdelkoma je embalaža enaka in res je všečna.

Avon Neutrals Body Care Pomegranate & Mango tuš gel
Tuš gel je prav tako odličen, kožo nadišavi, jo očisti. Po tuširanju je koža mehka, ne zaznam znakov izsušenosti. Je perfekten v spomladanskih in poletnih dneh, saj je zelo osvežilen. 


Mnenje/Ocena:

Oba izdelka sta odlična, dejansko sem zelo presenečena nad obema, saj sta sadnega- sladkega vonja, ki je precej osvežilen. Mazljivost losjona za telo in sama tekstura le tega sta super, losjon se zelo hitro vpije v kožo in jo pusti gladko, navlaženo ter prijetnega vonja. Tudi tuš gel je prav tako super, potrebno ga je uporabiti samo malo in že dosežemo tisti želeni učinek. Vonj se na koži obnese kar nekaj ur in ju vsekakor priporočam tudi vam.


Ocena (1-10):10

Si ju že preizkusila?
Definitivno ju moraš!
Kakšne vonje imaš pa ti najraje?

Coment below


xoxo,
Neža



*This product was sent to me by the company itself or its PR.


You May Also Like

6 comments

  1. Bere se zanimivo, sta me kar zamikala :) Sama sicer testiram njihov gel za tuširanje, pa je tudi odličen :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Res ju obožujem. Verjamem, mene do zdaj še niti en njihov tuš gel ni razočaral. xx

      Izbriši
  2. Joj mangoo..razen naravnega mila z vonjem manga, ki sicer ni tako izrazitega vonja, že res dolgo nisem imela nič kj z vonjem po njem. Mi je prav zadišal zdj, pa še pojedla bi ga:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz obožujem vonj manga, tudi granatno jabolko me tokrat ni razočaralo. Res super izdelka, nisem si mislila, da me bosta tako pritegnila in navdušila. xx

      Izbriši
  3. Joj, prav voham ta mango do seeeem. Si me že napalilaaaa! Ti ti! :) :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tina, vonj je čudovit. Mene sta totalno navdušila, kar si niti nisem najmanj mislila oz. pričakovala. Super izdelka. Še posebej pa mi je rpi srcu losjon za telo. MMM ful diši! xx

      Izbriši