Eylure Lengthening False Eyelashes No. 080

by - 09:52:00

Zasnežen pozdravček vsem!

Ker sem velika oboževalka umetnih trepalnic (in vem, da nisem edina), sem se odločila, da danes napišem objavo o Eylure Lashes. Z znamko sem se srečala že večkrat in moram priznati, da prvič, ko sem trepalnice naročila, nisem bila tako prepričana v nakup, saj imam zaradi svojih malih oči in vek velike težave z nanašanjem in tudi s samimi trepalnicami, predvsem zaradi velikosti in dolžine trepalnic. No, ko sem pošiljko prejela in jih dejansko preizkusila, sem bila zelo zadovoljna. 




Izgled je naraven, za razliko od drugih znamk trepalnic, ki sem jih že preizkusila, se čisto lahko nanesejo, tudi lepilo je zelo kakovostno in drži zelo dolgo, ni tistega odstopanja trepalnic. Trepalnice so na otip mehke in ko jih naneseš so zelo lahke, sploh jih ne občutiš na vekah. 
Super so! 




Kot vidimo je tudi embalaža zelo lepa, belo modre barve, skozi so vidne trepalnice, na embalaži pa prav tako vidimo napise in sicer, da se trepalnice lahko uporabijo večkrat (jaz osebno jih imam približno 3-4 tedne), ter, da so trepalnice zelo lahke za nošenje. 

Na spodnji fotografiji lahko vidite kako izgledajo na očeh. Naraven videz, vendar kljub temu pogled naredijo večji in bolj zapeljiv. 
Lahko jih uporabimo pri naravnem, kot tudi dramatičnemu make up-u.



Moram rečti, da so mi res odlične, one of my favs. 
Vsekakor priporočam.

P.s. Kupite jih lahko preko spletne trgovine Ličila.si 





xoxo,
Neža
Rose Touch

You May Also Like

0 comments