A little bit about me

by - 13:58:00

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/14550057/?claim=uwkdt4sjnty">Follow my blog with Bloglovin</a>





Živjo lepotičke!


Že od nekdaj sem zaljubljena v umetnost, glasbo, notranji dizajn, modo in ličenje. Že od malih nog sem risala, v času najstništva sem se bolj posvetila fotografiji in ličenju. Kamorkoli smo potovali, sem poglede usmerjala v velike zgradbe, oblačila drugih, znamenitosti, torej tako rečeno povsod, samo pod noge ne. Družina in sorodniki že od nekdaj pravijo, da sem ustvarjalen tip človeka. Nikoli nisem imela občutka, da spadam v družbo, zato sem se vedno zapirala vase in odkrivala svoja vesolja. Obiskovala sem srednjo zdravstveno in kozmetično šolo v Mariboru- smer kozmetični tehnik in jo tudi uspešno končala pod vodstvom razredničarke gospe Ksenije Pehlič Simončič, ki je priznana vizažistka. Vlila nam je veliko uporabnega znanja, kar se tiče lepote in nege kot tudi življenskih napotkov in nasvetov. Pod njenim vodstvom smo v sklopu šolanja sodelovali pri različnih modnih revijah v TPC City Maribor, kot je "Naj City maturantka" v sodelovanju z Ano Žvorc, udeleževali smo se tudi različnih modnih sejmov. Kasneje sem znanje nadgrajevala sama kot Freelance Make Up Artist in se vpisala na višjo šolo DOBA Maribor smer- Poslovni sekretar, kjer bom kmalu diplomirala. Znanja nikoli ni dovolj, kajne? 


Colabs:Ličila sem na večih prestavitvenih sestankih za Artistry Make Up, sodelovala kot vizažistka pri snemanju filma "Svitanje" katerega režiserka je Tina Ščavničar ter scenarist Sandi Jesenik, v ekipi so bili tudi Anja Drnovšek, Vanja Plut iz SNG Drama Ljubljana, Jurij Drvenšek iz SNG Maribor ter mladi perspektivni igralec iz Kruševca, Miloš Djurović (FDU Beograd).


Poleg ličenja, mode, dizajna, glasbe in umetnosti imam rada tudi živali, naravo ter random dogodivščine. Občasno slikam na platno, fotografiram in ustvarjam (diy).


No, upam, da bodo vam moje vsebine všeč, komentarji in mnenja so vedno dobrodošla!






P.s. Be nice to me, I'm new.

xoxo, Neža ♡ 💋






You May Also Like

2 comments